Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

line gule rev

 Besvar Besvar
Forfatter
noname Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
emort Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér emort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: line gule rev
    Sendt: 13 Aug 2012 kl. 13:28

Jeg skal en smut på det gule rev, min første tur

og skal i den forbindelse ha ny line på mit hjul

er der nogen der vil fraråde mig at benytte denne type?


?
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 15:46
 næ.!  brudstyrke,på over 32.kg.  og så til den pris!  du kan jo skifte den til hver tur.  prøv den.  mvh.
Til top
Mads Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MBM Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MBM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 16:52
Hej. Den er unødvendig tyk. Jeg ville nøjes med en 0,32 mm hvis det var mig. På en stille dag gør det ingen forskel men hvis der er strøm er der stor afdrift på en 0,40mm. Jeg har 0,30mm på alle hjul uanset om den står på stenbund, vragfiskeri eller som næste uge hvor vi skal med ms Bodil ud eftet flyndere.
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 19:08
Det kan sagtens gå, men er ikke den optimale line, 0.30 Spiderwire Stealth er nok det jeg ville vælge, men trods alt bedre end en tykkere nylonline.
 
Vh.  IJ
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 19:23
Nu kender jeg ikke siden ellers deres produkter, men det første der popper op i hovedet på mig er "Kæft noget billigt skrammel"

Når man sælger woblere og lign. til 10 kr. stykket? de skriver endda flere steder at kvaliteten ikke er særlig go..

Nu kører jeg selv med Spiderwire Ultracast invisibraid og er rigtig godt tilfreds og har længe kørt med diverse spiderwire.. 

Men hey kan jo være man bliver posetivt overrasket! om ikke andet er det jo ikke en formue den line kosterApprove
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 19:38
hm. det kunne jo også tænkes, et det er noget, grej der ,bare skal væk!!  vi kender jo alle  hvilke ,avangser, der ligger -------, så!!  hvad er problemet.  den er sgu ,flettet,  og den er vel ikke, rådden!!!  væk med de fine fornemmelser. mvh.
Til top
noname Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
emort Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér emort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 22:47
vil sige jeg tidligere har bestilt blink og andet, med stor succes fra siden. det er kun linen jeg var i tvivl om.. jeg har nu bestilt så må vi se :-D

tak for svarene :-D
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres