Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Manglende mail ved overbud?

 Besvar Besvar
Forfatter
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Manglende mail ved overbud?
    Sendt: 26 Aug 2012 kl. 08:33
Nu er jeg et par gange blevet overbudt på auktionen, unden at have modtaget en mail om det!Disapprove
 
Er det bare mig der bliver overset, eller er der måske et generelt problem?
 
Mvh
Henning
Til top
Christian steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chri74a9 Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chri74a9 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2012 kl. 08:35
Det er ikke helt det samme men for et par dage siden vandt jeg en aktion hvor jeg heller ikke fik mail om det. Har hørt andre hvor det samme er sket. Det kan godt se ud som om 123 mails ikke virker helt optimalt

Redigeret af chri74a9 - 26 Aug 2012 kl. 08:36
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2012 kl. 08:36
har du tjekket din spam mappe..
 
Jeg har i sidste uge vundet et par auktioner, og den første kom fint... Resten røg i spam mappen..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2012 kl. 08:43
Der er også en mulighed for at en mail bliver frasorteret ved udbyderen. Jeg har Yousee og jeg opdagede at de har et spamfilter centralt. Der skal man ind i ens webmail og kontrollere. Her kan man i opsætningen, bede om at få en daglig mail om indholdet i den spammappe. Der har jeg hentet flere mails, der blev fejlagtigt frasorteret som spam. Man kan også vælge at slå det filter helt fra.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2012 kl. 14:05
Citat: René H.N.

har du tjekket din spam mappe..
 
Jeg har i sidste uge vundet et par auktioner, og den første kom fint... Resten røg i spam mappen..
 
Ok tak, det var der det gik galtLampBig smile

Mvh
Henning
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2012 kl. 16:01
Jeg får aldrig mail , når det har noget med auktion at gøre :(
Kun besked når jeg har skrevet i et emne som her
Hvis nogen skriver via mail center for jeg heller ikke noget
Der har været galt siden jeg skiftede mail adresse

Pisse træls at den på nogen punkter hænger på den gamle adresse

Vh Tommy
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2012 kl. 16:39
Tjaaa..
 
Jeg er åbenbart blevt benådet, da jeg altid bliver adviseret om ændringer, når jeg "kører" ræs på auktions siderne!!!.
 
Mvh. - Kim -
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres