Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Form til blink

 Besvar Besvar
Forfatter
Roholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fætter JR Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2006
Geografisk: KBH (kender nordkysten som min lomme )
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fætter JR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Form til blink
    Sendt: 14 Sep 2012 kl. 19:37
Hej
Da mit ynglings blink er gået ud af produktion, søger jeg manden som kan lave en form til mig, så det er muligt at selv få støbt, den mængde som jeg og et par venner bruger, vi tror ikke at der findes et godt alternativ til lige dette blink, så er du frisk og har modet til at lave en støbe form, så er jeg villlig til den rigtige betaling.
 
Mvh Fætter JR
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2012 kl. 20:36
Aften
 
Du kan prøve at kontakte Ken fra HSLF, han kan sikkert hjælpe dig.
HSLF har et støberum hvod det er muligt at lave en form.
 
 
På kanten af det døde hav
Morten Andersen
Til top
Lars Kristensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fluer.dk

Tilmeldt:: 02 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluer.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2012 kl. 20:50
Hvilket blink skal du lave??

Kender en der har lavet 100 vis af forme, som evt. kan hjælpe

Vil meget gerne spørge ham, du kan bare sende en mail
Til top
Roholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fætter JR Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2006
Geografisk: KBH (kender nordkysten som min lomme )
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fætter JR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2012 kl. 21:45

Hej det er sillingen som gennemløber i 26-27 gram, jeg har forgæves forsøgt, at kontakte folk som havde købt dette blink af Møn-Bent og som evt kunne ligge inden med en form, men det er ikke lykkedes endnu, og beholdningen hos os 5 gutter er skrumpet meget ind, da nogle af dem ikke er så goe til knuder.

Jeg har forgæves forsøgt at lokke dem i klubben til juniorafterne, så kunne de evt lære noget der.
mvh Jesper
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum