Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

klasse 4 line

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tom3011

Tilmeldt:: 14 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tom3011 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: klasse 4 line
    Sendt: 15 Sep 2012 kl. 20:43
hej alle
jeg vil spørge til råds om hvilken line jeg skal gå efter til en klasse 4 fluestang fra loop
line skal bruges til tør- vår flue mm.
H tom
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2012 kl. 20:54
Jeg bruger en guideline presentation og den er jeg helt vild glad for... Thumbs up for den her fra .... 
 Læs her om den evt http://www.guideline.no/9SVTFlI56n_d2Z-0ow_j1X9i_lF14lVBt6705hRjKYS.ips?template=engWebshop;pagesize=12
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2012 kl. 21:20
på min klasse 4 bruger jeg barrio gt140 og barrio mallard dt..
 
Mallard dt er min foretrukne til skumfluer og mindre fluer til åen.. Den kan holde en del line i luften og er nem at mende selv på lang afstand.
 
Så vil klart overveje en dt line hvis du vil fiske både lange og korte kast..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres