Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

gode hjemmesider at bestille fra

 Besvar Besvar
Forfatter
oliver reichel Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
oliverbassen

Tilmeldt:: 27 Dec 2010
Geografisk: søborg
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oliverbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: gode hjemmesider at bestille fra
    Sendt: 09 Nov 2012 kl. 17:07
Claphej


 har først nu støt på taimen.com

ville høre om i kendte udlandske hjemmesider ala taimen. Hvor man kan bestille fra uden de store gebyrer.


mvh oliverClap





Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 17:15
Jamen der er da en del uden gebyr tænker du på told & moms så skal du bare købe inden for EU grænser så slipper du for at betale T&M.
Til top
oliver reichel Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
oliverbassen

Tilmeldt:: 27 Dec 2010
Geografisk: søborg
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oliverbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 17:22
ja præcis T&M uha det kan blive dyrt.

Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 17:25
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 18:55
Hvilken type grej søger du ?
Venligst
Til top
oliver reichel Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
oliverbassen

Tilmeldt:: 27 Dec 2010
Geografisk: søborg
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oliverbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 19:05
jeg søger primært fluegrej og binding for ørred 
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 21:11
www.lakelandflytying.com

super service og gode priser, og sendes fra England..


med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Kurt Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gukula50

Tilmeldt:: 19 Aug 2012
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gukula50 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2012 kl. 22:57
Køb fluer enten i Tyskland eller England, de er bidt af en gal flue.
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2012 kl. 23:56
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2012 kl. 13:27
Køb herhjemme og støt de danske arbejdspladser...
Til top
Jesper Hammer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Mr_Hammer Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr_Hammer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2012 kl. 13:30
www.mistpool.com - her er fragten gratis.

Har bestilt derfra 6 gange - det kommer ligeså hurtigt som hvis du køber
ved en dansk hjemmeside.

Til top
Kurt Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gukula50

Tilmeldt:: 19 Aug 2012
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gukula50 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2012 kl. 13:48
Henrik Erichsen, fint at støtte danske arbejdspladser, det går jeg også ind for.
 
Men husk lige på vi har samhandel med resten af verden og mange af de produkter vi køber kommer jo fra udlandet.
 
Skal siges jeg køber for det meste i udlandet p.g.a. den skyhøje moms vi har her i DK, tænk nu på du køber for et par tusinde kr. her i DK. der udgør momsen jo 400 kr. som man kunne bruge til noget andet ved at købe i udlandet.
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2012 kl. 14:04
Jeg er helt enig med dig, den danske moms er til at lukke op og s.... i
Og det ender da også med at vi bliver løbet over ende, og bliver et samfund af internet handlere der aldrig kommer uden for en dør... Men inden det sker.. så støt vores lokale arbejdspladser :-) :-)
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2012 kl. 15:15
nu bliver jeg nødt til at blande mig .. er der nogle af jer der har prøvet at handle med ? http://www.angel-domaene.de
Til top
Mads Gylling Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mkgylling

Tilmeldt:: 04 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mkgylling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2012 kl. 15:17
Jeg vil lige blande mig lidt, hvorfor udlandet når man kan købe her på denne side, super gode fluer lavet af gode materialer og til fornuftige penge😊

http://www.dammsflydesign.dk/
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2012 kl. 18:50

tillader mig lige at bumpe den her og hører ad igen .. er der nogle der har prøvet at handle med http://www.angel-domaene.de

Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2012 kl. 19:25
Citat: Ørde

tillader mig lige at bumpe den her og hører ad igen .. er der nogle der har prøvet at handle med http://www.angel-domaene.de

Ja jeg har hvorfor da ?
De har en god servic men det tager lidt langtid før man har varen og så koster det vis lige omkring 20€ for transporten til dk lige meget om det er en krog eller båd... så købt stort og spar Wink
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2012 kl. 19:36
du kan få et Stella 30000 FE for 3300 kr. ca + ca. 100 kr. i fragt .. det er sgu da billigt .. har lidt svært ved at se hvor det er henne af i verden. En ting er jo at siden står på tysk, men bliver det sendt indenfor EU osv.
 
Hvor lang tid er "lang tid"?
 
og tak for responen i øvrigt.
Til top
Eigil Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eigre Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eigre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2012 kl. 21:15
Citat: Ørde

du kan få et Stella 30000 FE for 3300 kr. ca + ca. 100 kr. i fragt .. det er sgu da billigt .. har lidt svært ved at se hvor det er henne af i verden.
Her. ANGEL DOMÄNE
H&G GmbH & Co. KG
Zum Osterfeld 18
37688 Beverungen


 En ting er jo at siden står på tysk, men bliver det sendt indenfor EU osv.
 
Hvor lang tid er "lang tid"?
 
og tak for responen i øvrigt.



Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2012 kl. 21:21

tak for hjælpen Eigil ..

Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2012 kl. 03:57
Hej vis du har Win 7 kan du højre klikke på din mus
så kommer der et fane blad
frem og wupti der stå skam en translator whit bing Wink
 
Der er utrolig mange der ikke ved der ligger et translator program på win 7
 
Jamen tror det tager lidt over en uges tid før man har varen man har bestilt
men hold lige øje med den er på lager før du bestiller.


Redigeret af Mallow - 20 Nov 2012 kl. 03:57
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2012 kl. 08:06
Det lyder umiddelbart til at være ganske tilforladeligt .. har du tit bestilt derfra ???

og blot lige til info, så er det ikke Win 7 der indeholder funktionen, men jeg gætter på at du bruger Internet Explorer 9 eller 8, og deri er funktionen indbygget .. det er fuldstændig korrekt!! ;-)


Redigeret af Ørde - 20 Nov 2012 kl. 08:09
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2012 kl. 19:22
Jeg tillader mig lige at bumpe denne her lidt opad .. er der andre end CRC/Mallow der har prøvet at handle fra http://www.angel-domaene.de eller har erfaringer med dem ?!
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2012 kl. 00:41
Hmm.. jo jeg mener, at jeg også har købt varer hos dem. Ved køb i Tyskland skal du dog lige passe på, da deres moms på 17% og og op til den danske 25% moms kan blive tillagt beløbet til allersidst sammen med fragten. Dette har de engelske sites faktisk også. Det er blot for omstændeligt at administrere, så toldvæsnet lader disse varer slippe gennem systemet.
 
Hvis du køber i Tyskland plejer det at stå et sted, men det kan godt være svært at finde. Derfor tjeck beløbet i "kassen" og se om der står, at der bliver tillagt den mellemværende moms.
 
Mvh. - Kim -
Til top
Jesper Vang Møller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Woolly Bugger

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 95
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Woolly Bugger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2012 kl. 11:39
Att Kim:
 
Øhh, er du sikker på at der bliver tillagt moms-difference (eller hvad vi nu skal kalde det)?
Det er vel sådan at, så længe man handler i et EU-land, så betaler man moms i det land varen handles i og ikke i DK? I hvert fald hvis du køber til eget forbrug...?
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2012 kl. 11:52
Hej Jesper Big smile
 
Det er vist således det hænger sammen:
De engelske butikker skal  (såvidt jeg husker det) tillægge 15% moms på varerne . Dette gør mange så ikke, og vi kan så købe varerne billigt. Andre steder lægges der så de 15% til til sidst, og det er så ikke helt så sjovt at handle der. Jeg læste på et tidspunkt en større artikel om problemet/tricket, og jeg kan huske at man ikke ville gøre noget ud af det.
 
I Tyskland er det firmaer som Pixmania man skal passe på med. De kan godt finde på, at tillægge forskels-momsen på de 8% til varen, og så er grafikkortet eller fladskærmen pludselig lige så dyr, som i Danmark - har prøvet det Big smile
 
Som jeg altid har ment, skal der være en ordentlig økonomisk gevinst for at modsvare den dårligere service/garanti der så medfølger.
 
Mvh. - Kim -
 
 
 
 


Redigeret af kikophil - 22 Nov 2012 kl. 12:02
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2012 kl. 12:02
Citat: Woolly Bugger

Att Kim:
 
Øhh, er du sikker på at der bliver tillagt moms-difference (eller hvad vi nu skal kalde det)?
Det er vel sådan at, så længe man handler i et EU-land, så betaler man moms i det land varen handles i og ikke i DK? I hvert fald hvis du køber til eget forbrug...?
 
Det er ikke helt så enkelt. Momsreglerne er sådan indrettet, at hvis man sælger for over et vist beløb til andre EU lande, skal man registreres for fjernsalg og momsen afregnes i bestemmelseslandet, i dette tilfælde Danmark og 25% moms.
 
Der kan derfor være forskel fra butik til butik. Store butikker kan afregne dansk moms og små butikker med mindre salg afregner den lokale, nationale moms i afsendelseslandet.
 
Til top
Kurt Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gukula50

Tilmeldt:: 19 Aug 2012
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gukula50 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2012 kl. 12:19
Troede det var en fiskeside, ikke noget om grafikkort.
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2012 kl. 12:30
Kurt Big smile
 
Ja det har du absolut ret i. For nogle år siden, havde jeg mellem 10 og 50 udenlandske handler om dagen. Det er nu nede på nogle få daglige stk. Pixmania var så lige et firma jeg kunne huske, og da der nu blev spurgt til udenlandske firmaer, mente jeg godt, at de kunne blive nævnt med de nævnte varer.
 
Jeg har også været ude for "fænomenet" hos udenlandske firmaer der solgte fiskegrej, men jeg synes ikke, at jeg vil nævne dem her, da jeg ikke er sikker på, hvem der gjorde hvad - eller ikke Big smile
 
Mvh. - Kim -  
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2012 kl. 15:17
ok .. men umiddelbart så kan man jo godt bestille derfra .. må vist finde ud af noget med paypal og lidt lækkert ;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum