Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3 gode blink?

 Besvar Besvar
Forfatter
Peder Kjer Jessen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
peder183

Tilmeldt:: 12 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peder183 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 3 gode blink?
    Sendt: 13 Nov 2012 kl. 20:48
hej på forumet
 
ny hvor ørreden skal have lidt ro, vil jeg udforske andre former for fiskerri, efterår og kysttorsk skulle være 2 ting der passer godt sammen :)
 
mit spørgsmål er: vil i her inde kunne gi et bud på 3gode blink til at fiske efter kyst torsk? og gerne også tekniken til blinkene.
 
steder jeg vil prøve at fange torsk er vandene, nord for khb, turgborg havn, tårbæk, tippen, lynetten mm.
 
hvis mulig må i godt vedlægge et billed eller et link, kan nemlig ikke navnene på de blink jeg har:)
 
mvh peder
ps andre metoder end blink er også velkommen, er ret ny i faget :)
Til top
Allan Thomsen Krog Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout Hunter

Tilmeldt:: 24 Jul 2012
Geografisk: NV Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2012 kl. 20:57
Hej Peder. Du kan bruge stort set alle kystblink til at fange torsk fra kysten,men folk har selvfølgelig altid nogle favoritter. Du kan prøve et Jensen Tobis,det er et meget kendt blink som både fanger Havørred,Hornfisk og Torsk,men ellers prøv nogle forskellige blink,gerne med lidt størrelse på.! Mvh
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2012 kl. 21:02
Af andre metoder er flue, har taget nogle ok pæne torsk på flue, som regel lidt kraftige mørke fluer. 

Ellers har jeg taget flere på Gennemløbsblinket D360 fra Kinetic (magic Minnow) i tysker udgaven (sort,gul,rød) 
Her er link til blinket. Thumbs Up OBS. Den hedder "tyskeren" 

FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2012 kl. 21:28
jensen tobis i orange hvid/selvlysende

http://www.fiskegrej.dk/Varedetaljer.aspx?vareID=6063
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2012 kl. 23:25
 fisk du med  nogle gode brede blink!!  som for eksempel den gode gamle  abu"koster"  og meget gerne i 28g.  og så ned i tempo,   torsken nuldre mest rundt. ved bunden, et bundhug i ny og næ skal der til!  mvh.
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2012 kl. 04:36
Jeg går selv med gennemløbsblink, såsom OGPs Snurrebassen, Silling eller Henrys Fladbukken. TMFs Fladbukken er bestemt også en af mine favoritter.
Mvh
Torben
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum