Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sommerhus søges, Roskilde.

 Besvar Besvar
Forfatter
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sommerhus søges, Roskilde.
    Sendt: 19 Jan 2013 kl. 17:26
De herrer..

I forbindelse med min putsø ved Gundsømagle, har jeg mange, endda rigtig mange, henvendelser fra Tyskland, Benelux,, ja endda fra Jylland.

Fælles for henvendelserne er, at de mangler et sted at overnatte i forbindelse med besøg ved mit fiskevand.
Rigtig mange har også stor interesse for fiskeri i selve Roskilde Fjord.

Mit spørgsmål er derfor : Findes der en bruger herinde, som har et sommerhus eller anden overnatningsmulighed, for 2-6 personer ??
Naturligvis ret tæt på Gundsømagle.
Gerne en person, som samtidig vil guide ved lidt kystfiskeri.

Jeg har ikke nogen økonomisk interesse i udlejningen i givet fald, men kan formidle kontakt.


Vh.Simon/Simons Put and Take
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2013 kl. 21:28
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2013 kl. 21:29
Har sendt dig en besked, se din postkasse
Til top
casper larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
casperlarsen

Tilmeldt:: 09 Nov 2007
Geografisk: amager
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér casperlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2013 kl. 19:41
Der ligger nogle fine og ret billige hytter ikke så langt fra Roskilde, nemlig ved Ørsted fisk & golf...Wink


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum