Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bringsen hjul.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bringsen hjul.
    Sendt: 02 Mar 2013 kl. 09:22
Jeg ejer nogle af de gode gamle Bringsen hjul, også dem, som leveres af Scierra.

Jeg er på jagt efter nogle reservedele, såsom et håndtag i løs udgave til et Antireverse Salmon Shadow.

Nu er min interesse med det håndtag, om det evt. kan monteres på alle Bringsens laksehjul?

Vis der er nogen, som har viden herom, så ville jeg meget gerne hører om dette + om der evt. ligger et håndtag et eller andet sted, som man vil af med + en pris, både som nyt og som brugt.

Jeg har i samlingen et par Black Shadow Grilse - Scierra, det kunne være interessant at vide, om den serie kunne monteres med et Antireverse håndtag.

Jeg håber der er nogen, der kan give lidt oplysninger.

Mvh
P.K.

Redigeret af PK - 02 Mar 2013 kl. 09:24
Til top
Ingenius Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ingenius

Tilmeldt:: 25 Jun 2007
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ingenius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2013 kl. 09:50
Prøv at kontakte http://www.bringsenssportfiske.se/169-startsida.htm
Bringsen har stadig reservedele, er altid meget hjælpsomme.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2013 kl. 12:09
Ja Bringsen, er altid villig til at give oplysninger, jeg har benyttet dem en del op gennem årene.

Grunden til at jeg lige lagde forespørgslen ud på 123nu, var mere om der var nogen, som havde erfaring med det håndtag + at der kunne jo være en hurtig handel, vis der var et forladt håndtag i gemmerne

Mvh
P.K.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2013 kl. 17:34
Hej
Jeg mener at vide at Berne lavede et hjul med netop det håndtag du efterlyser.
Tag fat i ham, han er en yderst hjælpsom mand....
God eweek end.....
Per
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres