Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fenwick World class 4..?

 Besvar Besvar
Forfatter
Ken Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kenzo86 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jan 2012
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kenzo86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fenwick World class 4..?
    Sendt: 17 Mar 2013 kl. 14:47
Hey..

Er kommet dertil hvor jeg af økonomiske årsager er nødt til at sælge ud af mit grej, og så ville jeg lige høre folk derinde om der er nogen der ved hvor man kan finde noget info omkring fenwick world class 4 fluehjul, også gerne hvis der skulle være nogen, der ved hvad sådan et hjul kan være værd, der er også 2 ekstra spoler med til hjulet..

På forhånd tak...
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2013 kl. 15:35
Prøv at se dette - om der er info at hente der. Fenwick har jeg fået fortalt stopper med salg af fluegrej, hvilket åbenbart har medført lavere tilbudspriser. Om det så senere kan giver højere priser på brugt grej er vel ikke helt umuligt.
 
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
karsten nykjær Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
karsten

Tilmeldt:: 12 Jul 2001
Geografisk: midtjyland
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2013 kl. 18:17
Hej Ken
 
Jeg kan oplyse, at jeg for ca. 3-4 år siden så hjulet på tilbud hos Jagt og Fiskerimagasinet i København. Prisen var 1995 kr, hvilket var en nedsættelse på ca. 12-1500 kr. Siden har jeg, her på forummet, købt et brugt til 800 kr. Det er et rigtig godt og tilmed smukt hjul, som jeg primært anvender på en 12 fods Fenwick World Class klasse 8.
 
Mvh
Karsten
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres