Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AJensen Danish seatrout kroge.

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AJensen Danish seatrout kroge.
    Sendt: 30 Mar 2013 kl. 14:32
Hej.

Nogen der har positive/negative erfaringer med disse kroge?
Hilsen Kim.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2013 kl. 15:56
Jeg har en del erfaring med Jensens kystkroge, og jeg har den indsigelse, at jeg synes, at øjerne er for uens i lukningen, med farer for at forfanget ryger ud.

Jeg vil tro, at op til 30% af øjerne ikke er lukket ordentlig, så det er ikke kroge jeg ville bruge.

Jeg satser på Mudstads og Partridge, til daglig brug, og flotter mig med Owner, når det skal være luksus.

Jeg skal ikke sige om de kroge jeg har haft i hænderne, har været "mandags" kroge, men jeg har vel brugt små 600 stk. af, så jeg vil stadig mene, at det er en ulæmpe, at øjet ikke er lukket helt.

Mvh
P.K.

Redigeret af PK - 30 Mar 2013 kl. 15:57
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2013 kl. 16:49
Thumbs Up
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2013 kl. 17:26
Mange tak for svar, så holder jeg mig nok væk fra dem.

Har lige føjet nogle Mustad C70SD kroge til samlingen. Håber de viser sig at være gode.
Partridge CS54 er simpelthen bare nogle fede kroge. Er det noget med at Partridge igen er blevet engelsk?
Hilsen Kim.
Til top
frank jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
frj

Tilmeldt:: 13 Mar 2004
Geografisk: østjylland-syd for århus
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2013 kl. 17:56
Køb du roligt a jensen seatrout kroge
Det som per Karlsen har oplevet har jeg slet ikke oplevet.
T´værtimod og jeg har haft fat i en ganske god del efterhånden.
Gamagatsu f314 og A jensen sea trout er det som jeg binder på
Owner synes jeg personligt har for lille et krog gab
partrigde cs54 er blevet for tynde i godset ( har oplevet flere gange at de knækker i flue stikket.
Det er dog let kig selv når du står med pakken om øjerne ikke er lukket ordenligt tilSmile


Redigeret af frj - 30 Mar 2013 kl. 17:58
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum