Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluebindersæt

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluebindersæt
    Sendt: 07 Apr 2013 kl. 19:01
Hej.
Jeg vil gerne i gang med at binde kystfluer selv.
Men jeg vil ikke have et dårligt sæt/stik. Er der nogen der kan anbefale et godt sæt, til en max 1200,- ?
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tom3011

Tilmeldt:: 14 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tom3011 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 20:14
http://grejbiksen-webshop.dk/produkter/157-fluestik/ tag et kik måske på de her dk fluestik jeg har et. det er et fint stik til 700kr, så kan kæberne skiftes ud ( kan fås ) efter slid.så der 500 kr tilbage til dvs værktøj


Redigeret af tom3011 - 07 Apr 2013 kl. 20:15
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 23:23
jeg har et kyst fluebinde sæt tilsalg med stik og det hele til 1200 med forsendelse martrialer kommer fra bluedotmedia det et danvice stik en kekramisk trådholder osv.

der er til mange fluer endnu 
Mvh.
Thomas klausen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres