Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waterworks VANQUISH

 Besvar Besvar
Forfatter
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Waterworks VANQUISH
    Sendt: 07 Apr 2013 kl. 21:50
Hej folkens,

Jeg har for ikke så lang tid siden, købt et lamson/waterworks Vanquish fluehjul.

Håber folk med waterworks (alle modeller) hjul kan sætte sig ind i mit problem som er følgende:

Den der plastisk ting, der laver hjulens knarre (lyden), den hopper hele tiden af. Den sidder løst på, og kan ikke sættes ordentlig på Cry Hvad skal jeg gøre, nogle der ved hvordan det funger? Der sidder et tandhjul udenfor bremsesystemet, hvor knarren bliver lavet af sådan en lang (1 cm) tynd plastisk halløjsa... Ja... Confused 

Nogle der ved noget?
Knæk og bræk
Til top
Dennis Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dmj Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 204
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dmj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 21:54
Jeg har en skovfuld ældre Force hjul og Purist hjul, der er selve plastiktappen der rammer "tandhjulet" ved spolekernen skruet fast med en unbraco skrue. Ved dog ikke om det er tilfældet med Vanquish.
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 21:56
Korrekt!

Dette er ikke tilfældet med Vanquish. Cry Den kan let falde ud, og den sidder ikke ordentlig, derfor har jeg pillet den helt ud, for ikke at miste den ved vandet.. Kan ikke undvære knarren, da den er super dejlig!
Knæk og bræk
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 22:04
har 4 af dem og har ikke oplevet noget, udover at håndtagene konstant sætter sig fast.
tror du skal reklamere over det.
Til top
Bo Teut Kloster Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fario_lover Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2011
Geografisk: Sverige
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fario_lover Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 23:31
Har selv lige kigget på min egen Vanguish #10 lt. Det virker som om at den/pinden er limet fast på min! men prøv at kontakt FFE eller din forhandler(der du har købt hjulet), om hvilke problemer du har. Så er jeg sikker på at du kan få den sendt til reparation.

FFE Repair Center:
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2013 kl. 00:31
har du købt det hos en dk forhandler?
 hvis ja så ville jeg ikke tøve et øjeblik med at reklamere over det! et hjul i den prisklasse skal sgu ikke falde fra hinanden!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres