Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

123nu.dk login og auktioner

 Besvar Besvar
Forfatter
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 123nu.dk login og auktioner
    Sendt: 29 Apr 2013 kl. 08:47

1.   Vejledning i korrekt login på 123nu.dk ved auktions oprettelser og auktions bud.

  1. Tjek om du har flere profiler på 123nu.dk, og vær sikker på at du bruger den rigtige!
  2. Få dit brugernavn/password tilsendt her: http://www.123nu.dk/lystfiskeri/aktivbruger.asp?menu=AktivBruger&mode=glemt
  3. Login på din aktiv bruger profil, med det tilsendte brugernavn/password: http://www.123nu.dk/lystfiskeri/aktivbruger.asp?menu=AktivBruger&mode=loginX&act=ablogin
  4. Tjek dine oplysninger under ”Rediger din profil” efter login HUSK at trykke ”Gem” hvis du ændrer noget.
  5. VIGTIGT! Indtast brugernavn OG password i felterne på auktionen igen. VIGTIGT!


Redigeret af laah123nu - 29 Apr 2013 kl. 08:52
Til top
Ulrich Bergmann Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ubo Avatar

Tilmeldt:: 22 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ubo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2013 kl. 10:53
Hej Lars
Har fulgt overstående vejledning
men ej muligt at byde på din test akt.får kun tilbud at logge på igen
har prøvet men med sammen relsultat
det er min email 123 ikke kan lide selvom det er en Tdc adr.
Den e-mail adresse som du har angivet på din 123nu.dk profil er ikke gyldig!
Du har derfor ikke adgang til at bruge auktionen.

Du kan rette e-mail adressen på din profil, ved at logge ind HER

Efter login trykker du på: Rediger din profil og retter i feltet indeholdende din e-mail adresse, og trykker Gem - herfter er du klar til at bruge auktionen.

 
Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2013 kl. 11:03
Hej Ulrik,

Jeg har netop testet dit login, og jeg kan fint byde og oprette auktioner.
(Se min test auktion)

/Lars
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum