Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min teknik skal forbedres

 Besvar Besvar
Forfatter
Casper RH Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
CasperRH

Tilmeldt:: 14 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CasperRH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Min teknik skal forbedres
    Sendt: 09 Maj 2013 kl. 14:26
Har fået ny skydeline på mit hjul og jeg kan mærke at min teknik ikke er helt god. Er der nogle der har nogle link til videoer eller andet godt som kan hjælpe en.
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2013 kl. 14:41
hvis du kender de forskellige download sider og har bittorrent eller lignende. så søg efter the.basic art of fly fishing og hent den. den gav mig meget nyttig info. ellers hop på et kastekursus, det vejen frem
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2013 kl. 15:00
Eller han kunne vælge at KØBE filmene
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2013 kl. 16:14
Citat: hp8900

hvis du kender de forskellige download sider og har bittorrent eller lignende. så søg efter the.basic art of fly fishing og hent den. den gav mig meget nyttig info. ellers hop på et kastekursus, det vejen frem

Fint råd og smart måde at sige til alle der har internet, at man henter ulovlige film. Confused Især smart hvis en kommende arbejdsgiver googler ens navn... Clap

Måske ville det være nemmere, at råde ham til at gå ind i en butik og tage filmene i lommen og gå igen uden at betale for den? Så kan den sættes direkte i DVD afspilleren og han slipper for alt bøvlet med at brænde den Wink LOL

Den bedste måde at blive bedre til at kaste på, er ved at blive undervist af en der kan se og rette fejlene. FFFD er et glimrende bud på kvalificerede undervisere og prisen er uhørt lav for et medlemsskab.
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2013 kl. 17:36
man er satme hellig hva :) jaja gør det sværere end det er, har du hørt om usb pind thomas ?? er sku da skide ligeglad med om en kommende arbejdsgiver googler mit navn. sjovt alle skal komme med dum smarte kommentarer til alt. gav manden et råd så kan han tage det eller lade være. men nej du skal da lige komme og være smart i en fart..
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2013 kl. 17:43
Hvis du læser mit indlæg igen, så kan du se, at jeg kommer et, synes jeg selv, ganske udemærket råd til hvordan han bliver bedre til at kaste. Endda helt lovligt Wink LOL
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
kim bernt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lowlevell

Tilmeldt:: 29 Jan 2004
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lowlevell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2013 kl. 17:49
nu er alt bittorrent download ikke kun ulovligt materiale, når det så er sagt er youtube en fremragende kilde til fiskefilm og helt lovlige.
Drejer det sig om kasteteknik

vil man se film søg på full movie
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2013 kl. 19:05
Citat: CasperRH

Har fået ny skydeline på mit hjul og jeg kan mærke at min teknik ikke er helt god. Er der nogle der har nogle link til videoer eller andet godt som kan hjælpe en.


Har du android smartphone af nyere dayo, så gå i app store og download sexyloops app'en. Derefter kan du købe de forskellige kapitler du finder relevant.

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2013 kl. 23:49
Citat: LasseK

Citat: CasperRH

Har fået ny skydeline på mit hjul og jeg kan mærke at min teknik ikke er helt god. Er der nogle der har nogle link til videoer eller andet godt som kan hjælpe en.


Har du android smartphone af nyere dayo, så gå i app store og download sexyloops app'en. Derefter kan du købe de forskellige kapitler du finder relevant.

Mvh
Lasse

Jeps netop en pointe :-) hvis ingen køber er der heller ingen til at producere. Dermed heller ikke noget at pirat downloade. Stof til eftertanke eller hva'?Wink Fra en af de frelste.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2013 kl. 20:55
Citat: LasseK

Citat: CasperRH

Har fået ny skydeline på mit hjul og jeg kan mærke at min teknik ikke er helt god. Er der nogle der har nogle link til videoer eller andet godt som kan hjælpe en.


Har du android smartphone af nyere dayo, så gå i app store og download sexyloops app'en. Derefter kan du købe de forskellige kapitler du finder relevant.

Mvh
Lasse


Og som tilføjelse, så fåes den også til iphone nu

Nummer et er som altid at få en kompetent instruktør til at fejlrette dig, her får du kun instruktionerne, men de er til gengæld rimeligt ok og en del mere up to date end det meste man finder på youtube...

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2013 kl. 21:26
Citat: LasseK

Citat: LasseK

Citat: CasperRH

Har fået ny skydeline på mit hjul og jeg kan mærke at min teknik ikke er helt god. Er der nogle der har nogle link til videoer eller andet godt som kan hjælpe en.


Har du android smartphone af nyere dayo, så gå i app store og download sexyloops app'en. Derefter kan du købe de forskellige kapitler du finder relevant.

Mvh
Lasse


Og som tilføjelse, så fåes den også til iphone nu

Nummer et er som altid at få en kompetent instruktør til at fejlrette dig, her får du kun instruktionerne, men de er til gengæld rimeligt ok og en del mere up to date end det meste man finder på youtube...

Mvh
Lasse
hvis man går ind under f.eks 1 Basics, er det så hele sektionen der koster kr 13,- eller er det hver lille bid video?
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2013 kl. 22:10
Citat: moesby



hvis man går ind under f.eks 1 Basics, er det så hele sektionen der koster kr 13,- eller er det hver lille bid video?


Det er hver sektion der koster 13,35, derefter kan du downloade de enkelte video bider i sektionen enkeltvis efter behov.

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2013 kl. 22:14
tak, tog chancen og prøvede mig frem ;-)
Til top
Casper RH Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
CasperRH

Tilmeldt:: 14 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CasperRH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2013 kl. 11:46
Super. Tak :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum