Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ekkolod søges

 Besvar Besvar
Forfatter
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ekkolod søges
    Sendt: 28 Maj 2013 kl. 12:18
Hej

har sat en annonce i med bytte/køb af brugt/nyt ekkolod.

Har et caldia 3000 spinnehjul som jeg kan bytte med eller andre ting som kunne friste og kontanter mv.

Men skriver her da jeg ikke rigtigt ved hvad der er godt på markdet. Vil aller helst have en ekkolod med gps eller gps spotter, så jeg kan se de steder hvor der har været fisk mv. det vil være det absolut optimale.

Men vil gerne høre om hvad der godt indenfor garmin, humminbird og hvad det nu hedder. Skal udlukkende bruge det til trolling i diverse geddesøer på sjælland. Plus det skal selvf. være indenfor en rimelig prisleje. Det skal ikke koste en bondegård.

håber på postive svar. Ved ikke helt hvad prislejer er for ekkolod med gps. Lige på det område synes jeg det svær at se på priser, hvad der godt osv. Da jeg ikke har så meget forstand på det.......Big smile


Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2013 kl. 14:01
Hej Anders
Hvad er dit budget?
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2013 kl. 14:33
Det kommer an på om folk er villige til at bytte over med noget at mit fiskeudstyr.  eller der skal kontanter på bordet. jeg går jo efter et brugt kan man sige. Så synes det meget svært at sige hvad jeg vil lægge kontant.  Jeg har ingen grænser, hvis bare det spiller og jeg er virkelig int.



Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2013 kl. 14:34
Men vil sige mellem 4000-5000 kr. Men går efter at nogle af pengene bliver bytte med fiskeudstyr. Men det må man jo se på.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2013 kl. 14:57
Garmins produkter med mulighed for søkort over de danske søer spiller super fint sammen. Mange er glade for de nye ECHO lodder som jeg også selv bruger i kombination med en lille 420 plotter. 
Andre er dog også glade for Lowrance og Humminbird som jeg dog ikke kender så meget til..
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Allan Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allanm

Tilmeldt:: 08 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allanm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2013 kl. 22:06
Der er mange nye, små farvelodder med plotter til imponerende priser, f.eks. http://www.marinetorvet.dk/visprodukt.asp?ProduktID=4073
Det med søkort over søerne er dog som Nicolai er inde på ikke altid sådan lige at få fingre i til alle modeller, og det baggrundskort der ligger i Garmin fra start er også noget bedre end det der ligger i de andre, ud fra hvad jeg har set.

Jeg vil eventuelt anbefale dig at ringe til manden bag denne hjemmeside: http://www.fiskekortet.dk/
Det blev jeg i hvert fald noget klogere af, da jeg skiftede lod og indførte plotter i vinters.

Tjek også dette link omkring Garmin og de forskellige baggrundskort... Umiddelbart lyder din søinteresse som at du skal have fat i Garmins Topo kort:
http://www.kortplotter.com/elektroniskesokort.asp?intActiveMenuChild=6

Måske lidt rodet info, men jeg synes at have lært, at det med at finde det fedeste instrument og det mest egnede kort ikke nødvendigvis harmonerer. Jeg er ikke den store tilhænger af Garmin ifht. pris og funktionalitet, men når så man skal købe egnede kort til skidtet, ja så er de måske alligevel foran samlet set.
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Maj 2013 kl. 10:43
Tak for svar :-)
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum