Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søer eller Å i nærheden af Jyllinge

 Besvar Besvar
Forfatter
M. Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Matanay

Tilmeldt:: 28 Maj 2013
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matanay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Søer eller Å i nærheden af Jyllinge
    Sendt: 04 Jun 2013 kl. 12:37
Hey folkens

Jeg ville høre om der er nogen her på siden. Der kender til nogle gode steder at fiske
i nærheden af Jyllinge.

Jeg tager tit til fjorden. Men nogen gange er det hyggeligere med lidt sø/å fiskeri. 

Jeg er totalt C/R fisker når det kommer til sø og å. Jeg har set for mange døde søer til at hive fiskedeller med hjem.

Jeg har overvejet værebro å eller stenløse å. Men har lidt svært ved at anskue reglerne for lods eje og sådan.

Mange af de store søer, er jo desværre kun for fiskeklubber og konen syntes 800-1500 udover fisketegnet er pebret. 
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2013 kl. 14:08
Dengang jeg studerede på ruc,fik jeg lov at fiske i en del små private moser ved gundsømagle sø.

Der er to ting du skal huske på,fleste ejere er jægere og hader gedder,så nævn ikke at du er C/R fisker
Find ud af hvem ejer er og mød op personligt og spørg om lov,ringer du er det næsten altid et nej.

Til top
M. Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Matanay

Tilmeldt:: 28 Maj 2013
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matanay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2013 kl. 14:13
Hvordan finder man ud af hvem der ejer hvad ? Hvordan gjorde du ?
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2013 kl. 14:20
Da jeg fiskede der var før internettet,så mig og en ven tog ud til nærmeste gård ved mosen og spurgte om hvem der ejede den.
idag kan man sikkert søge et eller andet sted på hvem der ejer mosen/søen
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2013 kl. 14:27
Hvis du vil køre lidt for det har naturstyrelsen et par fiskevande der er gratis fiskeri på

http://udinaturen.naturstyrelsen.dk/UdINaturen/PageMap.aspx?Showtype=3&Id=6506
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2013 kl. 14:31
der er Slagslunde Skov, Gulbjerg Mose lidt nord fra ølstykke og Søerne i Hyrdehøj Skov i roskilde der er frit fiskeri på
Til top
M. Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Matanay

Tilmeldt:: 28 Maj 2013
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matanay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2013 kl. 14:59
Ja gulbjerg mose var jeg ude forleden og kigge den ser sgu lidt ødelagt ud med affald og sådan. Jeg smed ikke snøren i. Der sad 3 tosser med deres jagthunde. Hundene fik lov til at tykke i søens ænder... Der lå 1 død and på bredden og 1 på vej ind i hundens gab. Jeg ringede til politiet men de var fuldkommen ligeglad med den slags dyremishandling. 
Jeg vil nu prøve igen at tøffe forbi søen.
 
Hyrdehøj søerne er måske fiskesøer på Roskildes kort. Men realiten er nærmere et vandhul fyldt til renden med bevoksning. Jeg tror det er lige før man kan gå på søen :-P 

Jeg er glad for dine råd ellers :-)

Jeg må nok ud og stemme dørklokker :-)
Til top
john mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
john 2000 Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér john 2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2013 kl. 18:50
Citat: Matanay

Ja gulbjerg mose var jeg ude forleden og kigge den ser sgu lidt ødelagt ud med affald og sådan. Jeg smed ikke snøren i. Der sad 3 tosser med deres jagthunde. Hundene fik lov til at tykke i søens ænder... Der lå 1 død and på bredden og 1 på vej ind i hundens gab. Jeg ringede til politiet men de var fuldkommen ligeglad med den slags dyremishandling. 
Jeg vil nu prøve igen at tøffe forbi søen.
 
Hyrdehøj søerne er måske fiskesøer på Roskildes kort. Men realiten er nærmere et vandhul fyldt til renden med bevoksning. Jeg tror det er lige før man kan gå på søen :-P 

Jeg er glad for dine råd ellers :-)

Jeg må nok ud og stemme dørklokker :-)
Nu er det sådan at det kunne være det var nogle jægere der var i gang med at træne med deres  hunde.Det har nok været ænder fra fryseren. Så det har nok ikke været tosser.Wink

Til top
M. Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Matanay

Tilmeldt:: 28 Maj 2013
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matanay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2013 kl. 20:29
Ja det kan selvfølgelig være det var det de havde gang i. De virkede bare lidt olme ved at vi kom forbi så ville ikke spørge hvad de havde gang i.
Vi var der nu et stykke tid uden at de kastede dem igen og hunden blev guidet over mod en flok ænder da vi gik mod bilen igen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum