Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tørflue i lille østjysk å

 Besvar Besvar
Forfatter
Jeppe Damkjær Dreyer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jeppe1234

Tilmeldt:: 11 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jeppe1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tørflue i lille østjysk å
    Sendt: 16 Jun 2013 kl. 19:23
Hej derude :-)

Nogle der kender en å der er godt tørfluefiskeri i efter bækørreder, eller noget andet i Østjylland. Tørfluefiskeri er noget helt nyt for mig og har kun en klasse 7/8 fluestang, og de kan jo ikke bruges. Har i en stang eller hjul,Line som i kan anbefale eller et sæt.
Et vil være rigtig fedt hvis i gad at smide en lille å af jer :-)

Mvh Jeppe 13 år

Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2013 kl. 19:42
Citat: Jeppe1234

Hej derude :-)

Nogle der kender en å der er godt tørfluefiskeri i efter bækørreder, eller noget andet i Østjylland. Tørfluefiskeri er noget helt nyt for mig og har kun en klasse 7/8 fluestang, og de kan jo ikke bruges. Har i en stang eller hjul,Line som i kan anbefale eller et sæt.
Et vil være rigtig fedt hvis i gad at smide en lille å af jer :-)

Mvh Jeppe 13 år


Hej Jeppe,

Det øvre af Gudenåen fra Tørring til Skanderborg er værd at prøve.

Horsens og Omegns Sportsfiskerforening har meget fint vand her du kan købe dagkort til. http://www.horsenssportsfisker.dk/!HOS_NY/index.html

Det lette tørfluefiskeri er nok letteste at gå igang for dig med en rimelig blød 8 fods fluestang i klasse 4.


Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk
Til top
Jeppe Damkjær Dreyer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jeppe1234

Tilmeldt:: 11 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jeppe1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2013 kl. 20:11
Okay tusind yak Finn :-)


Til top
Jeppe Damkjær Dreyer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jeppe1234

Tilmeldt:: 11 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jeppe1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2013 kl. 20:12
Tak*
Til top
Anders Fabrin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fabioo

Tilmeldt:: 28 Nov 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2013 kl. 23:55
Hvis du går ind på brakvand.com og søger under fiskepladser, så skal du bare gå ind under der hvor der står villestrup å. Han skriver virkelig gode ting om den å og jeg skal helt sikkert op og kigge på den en dag hvor vejret er til det, og på billederne ser det rigtig godt ud. Men hvor kommer du fra? 

Og sæt, ja så vil jeg gå ind og kigge på sage vantage sættet ved rudi heger i Tyskland. 

Knæk og bræk

Mvh Anders

Til top
Jeppe Damkjær Dreyer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jeppe1234

Tilmeldt:: 11 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jeppe1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2013 kl. 07:21
Jeg siger mange gange tak fordi du vil vise mig åen, og fortælle om sættet
Jeg bor i lystrup :-)
Mvh Jeppe

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum