Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor kan man købe ION POWER REFLECTOR i Danmark???

 Besvar Besvar
Forfatter
Lasse Winther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JungleRob Avatar

Tilmeldt:: 30 Sep 2007
Geografisk: københavn
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JungleRob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvor kan man købe ION POWER REFLECTOR i Danmark???
    Sendt: 18 Jun 2013 kl. 11:38
Hej

Jeg er på udkig efter ION POWER REFLECTOR line i str. 0.30 (26.7 lb), men har kun fundet det på Ebay i engelske butikker, som ikke vil sende det til DK.
Derfor vil jeg høre, om der er nogen, der ved, hvor man kan købe det i Danmark?

Mvh. Lasse
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2013 kl. 12:14
http://johnsonrosstackle.co.uk/product.php?id_product=2905 
 
De sender indenfor EU så vidt jeg kan se
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2013 kl. 12:14
Til top
Lasse Winther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JungleRob Avatar

Tilmeldt:: 30 Sep 2007
Geografisk: københavn
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JungleRob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2013 kl. 13:43
Tusind tak for jeres hurtige tilbagemelding! Thumbs Up
En ebay-forhandler har netop skrevet tilbage, at han gerne sender det til DK (på trods af, at det i første omgang fremgik, at det ikke var muligt).
Kan iøvrigt meget varmt anbefale denne line, hvis man er til monofilline. Har netop forsøgt mig med fletliner i en periode, men ingen fletline når denne line til hofteholderne (hvis man lige ser bort fra kastelængde).  (,
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Her følger Sport Dres banner