Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Owner priser

 Besvar Besvar
Forfatter
Tobias Holland Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sirt

Tilmeldt:: 19 Aug 2010
Geografisk: Aalborg Øst
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sirt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Owner priser
    Sendt: 03 Jul 2013 kl. 21:52
Hejsa :)

Skal have investeret i en stor flok nye owner-kroge. Det drejer sig om ST-41 stinger x2 som trekrog og S59 spoon som enkeltkrog.

Jeg synes dog, at prisen de fleste steder er ved at være noget hamper på specielt 3-krogene, sp ville høre til, hvor man finder dem billigst. Har været igennem de fleste af de store steder, men måske der er en, som er faldet over et godt tilbud.

Billigste jeg har fundet er 59,- for en pakke tre-kroge.

på forhånd tak Smile
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jul 2013 kl. 22:07
Mener du ikke s61 enkelt kroge?

Dem får du billigst hos Lionfish

59,- for ST-41 er OK
Har set dem til 49,- men det er noget tid siden.
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2013 kl. 10:05
Hej Tobias, hvis du skal bruge "en stor flok" så gå til din lokale grejpusher og spørg om han ikke vil lave en specialpris nu når det drejer sig om en lidt større mængde.
 
Det virker som regel her i Horsens hvor vi har 2 gode forretninger der altid er med på en handel.
 
mvh Frank
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2013 kl. 10:15
problemet med owner kroge er deres mildt sagt svingende leverancer... når en forhandler ved at han med stor sansynlighed ikke kan få flere kroge før om flere (eller mange) måneder, er han ikke så tilbøjelig til at sætte prisen ned...

mik
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2013 kl. 14:48
Hej Tobias

Har du kigget hos korsholm ?
De har som regl 3 pakker på tilbud Wink

Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2013 kl. 14:49
Citat: Greg

Hej Tobias, hvis du skal bruge "en stor flok" så gå til din lokale grejpusher og spørg om han ikke vil lave en specialpris nu når det drejer sig om en lidt større mængde.
 
Det virker som regel her i Horsens hvor vi har 2 gode forretninger der altid er med på en handel.
 
mvh Frank

Jeg kan kun tilslutte mig Frank .. Sportshuset plejer altid at være til at snakke med, hvis det er store leverancer vi snakker om .. 
Til top
M. Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Matanay

Tilmeldt:: 28 Maj 2013
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matanay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2013 kl. 16:02
Medmindre det er fordi du vil støtte den lokale pusher er der jo også udland. Fishing-mart.EU 
Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2013 kl. 16:18
Hvilken str. mangler du i 3kroge? Jeg har muligvis en portion jeg ikke bruger.
www.kystfluefiskeren.dk
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2013 kl. 20:02
Hej Tobias. Og alle jer andre.

Vi føre krogene i Hvidovre Sport,og vil meget gerne lave en "spidset" 😊 pris på disse kroge,
så er der nogen der har interesse i et tilbud, så ring til mig i morgen i butikken på 


Mvh

Carsten


Redigeret af Conger - 04 Jul 2013 kl. 20:04
Til top
Tobias Holland Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sirt

Tilmeldt:: 19 Aug 2010
Geografisk: Aalborg Øst
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sirt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2013 kl. 13:49
Hej alle - tak for svarene.

Om det er en stor nok portion til at jeg kan forhandle en anden pris er et godt spørgsmål, men jeg kigger nok på fishing - mart.

Det er i øvrigt str. 4, som jeg mangler.
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2013 kl. 11:04
Krogene koster 56kr omregnet i Polen så der er ikke meget sparet.


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down