Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Poulstrup Sø

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Rude Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Morten Rude

Tilmeldt:: 07 Aug 2011
Geografisk: Odense C
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Rude Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Poulstrup Sø
    Sendt: 01 Aug 2013 kl. 14:52
Jeg skal et smut til Poulstrup sø ved Aalborg, og tænker på at tage fiskestangen med. Er der nogen der ved om det kan betale sig, da det jo er en offentlig sø? Havde tænkt at fiske efter gedde, så jeg ville høre om der er nogen der ved om der er noget at komme efter, og evt. nogle tips til pladser ved søen, eller valg af agn (livebaits, deadbaits eller hardbaits)
Hvis det er muligt kunne jeg også godt tænke mig at vide lidt om dybde forhold mm. i søen, hvis der er nogle der ligger inde med viden om det.

På forhånd tak!
Til top
Eigil Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eigre Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eigre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2013 kl. 17:51
Prøv at se dette link.
http://webd.savonia-amk.fi/projektit/markkinointi/lakepromo/users/material/brochures%20and%20partner%20presentations/LakePoulstrup_brochure.pdf
Til top
Peter Bruun Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Springhale Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2011
Geografisk: Øster Hurup
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Springhale Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2013 kl. 17:55
Husk at gedder skal genudsættes i Poulstrup sø
Til top
Morten Rude Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Morten Rude

Tilmeldt:: 07 Aug 2011
Geografisk: Odense C
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Rude Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2013 kl. 09:36
Det er et glimrende projekt de har haft gang i, men desværre er det ikke alle der overholder reglerne... Søen var i det mindste ikke helt grøn af alger, men sigtbarheden var dårlig. Der var et par mindre gedder der huggede efter popperen, men de var meget små. Så dog gedde yngel, hvilket må være et positivt tegn på at bestanden er etableret, kunne dog ikke få aborren i tale.
En sidste trist melding er at man finder et geddehoved (afskåret) fra en gedder der ville måle omkring 30 cm. Så for det første er reglen og C&R i søen ikke overholdt og for det andet er mindstemålet heller ikke overholdt. Trist. Desuden flød det med tyske øldåser og affald på nogle af de fiskespots der er lavet ned til vandet. 
Til top
Peter Bruun Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Springhale Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2011
Geografisk: Øster Hurup
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Springhale Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2013 kl. 21:47
Vi skal passe på Poulstrup sø Det er en rigtig lille naturperle. Sidste år hvor jeg var på en lille svampetur ved søen, lagde der også en del affald ved en af fiskepladserne. Der er desværre bare nogle som der ikke kan og vil rydde op efter sig selv
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum