Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

grupper for geddefiskere

 Besvar Besvar
Forfatter
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: grupper for geddefiskere
    Sendt: 08 Sep 2013 kl. 21:39

Nye gedde grupper man kan melde sig ind i på facebook. Her kan man søge hjælp, vise billeder, fangster, søer og alt muligt andet.

pike fishing worldwide

https://www.facebook.com/groups/569904849712869/

geddefiskeri i danmark (dk)

https://www.facebook.com/groups/508594532544059/
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skurken90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2013 kl. 21:42
Ikke for at lyde negativ, men er det ikke nok med en tråd?
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2013 kl. 21:50
Troede ikke den anden var gået igennem. Lavede den på mobil og den sagde der var fejl ved opdrattelse. ellers havde jeg ikke lavet denne her.....
Smile
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2013 kl. 22:06
Citat: ab78

Troede ikke den anden var gået igennem. Lavede den på mobil og den sagde der var fejl ved opdrattelse. ellers havde jeg ikke lavet denne her.....Smile
Hvad tror du, at det betyder, at din forrige tråd om de der uinteressante Facebook grupper, den blev låst??? 1. at emnet er uønsket, da det er i modstrid med indehaveren af 123nu´s interesser eller 2. At indehaveren af 123nu synes, at du ikke er den skarpeste fiskekniv og derfor får dine tråde låst???

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=47019&KW=&title=gruppe-for-geddefiskere

Redigeret af Steen Kehler - 08 Sep 2013 kl. 22:07
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2013 kl. 22:27
Steen kehler:

1. Kan du ikke snakke ordenlig hvis du skal skrive noget til mig. Gider ikke ikke høre på på det pis om Q osv. Du kender mig ikke.
 
- For det første vidste jeg ikke min første tråd var blevet låst. Har ikke været inde på den siden jeg oprettede den i august, og jeg har ikke fået nogen besked fra 123nu om den er blevet låst. Så hvor skulle jeg vide det fra ? hvis man ikke får noget at vide.

- Imod reglerne, at lave lidt reklame for en facebook gruppe som kan hjælpe andre geddefiskere. Jeg kender ikke alle regler herinde og hvis det er et brud på reglerne må 123nu jo kontakte mig.

At du synes det en ligegyldigt gruppe på facebook må du om. Men det synes jeg ikke det er, det noget jeg gider bruger tiden på, og hvis du ikke gider jeg så lad vær med at brug tiden på denne tråd.

Din tråd kunne være skrevet på en anden måde, og hvis 123nu synes det irrit, kunne de jo have kontaktet mig første gang. I am out.


Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2013 kl. 22:35
Citat: ab78

Steen kehler:

1. Kan du ikke snakke ordenlig hvis du skal skrive noget til mig. Gider ikke ikke høre på på det pis om Q osv. Du kender mig ikke.
 
- For det første vidste jeg ikke min første tråd var blevet låst. Har ikke været inde på den siden jeg oprettede den i august, og jeg har ikke fået nogen besked fra 123nu om den er blevet låst. Så hvor skulle jeg vide det fra ? hvis man ikke får noget at vide.

- Imod reglerne, at lave lidt reklame for en facebook gruppe som kan hjælpe andre geddefiskere. Jeg kender ikke alle regler herinde og hvis det er et brud på reglerne må 123nu jo kontakte mig.

At du synes det en ligegyldigt gruppe på facebook må du om. Men det synes jeg ikke det er, det noget jeg gider bruger tiden på, og hvis du ikke gider jeg så lad vær med at brug tiden på denne tråd.

Din tråd kunne være skrevet på en anden måde, og hvis 123nu synes det irrit, kunne de jo have kontaktet mig første gang. I am out.






1. Du burde læse reglerne.

2. Det er ikke 123nu's ansvar at kontakte dig, hvis du har lavet brud på reglerne, da det er dig som skal læse dem før du indtaster noget på forummet.

3. Hvordan kan en gruppe på facebook hjælpe en anden gedde fisker? En gedde fisker, som er inde på dette forum kan selv lave en tråd om det personen skal bruge hjælp til.

4. Hvorfor tror du at 123nu skal kontakte dig når de låser din tråd, eller at du har lavet brud på reglerne?

- Mvh Safet
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2013 kl. 22:55
Hold da kæft en flok brokkehoveder.

1. Du burde læse reglerne. ( ja man kan altid være bagklog, hvor mange herinde tror du kender reglerne til fulde. Læser den dengang jeg oprette mig,  that it). Det et fiskeforum for pokker ikke et brud på loven.

2. Det er ikke 123nu's ansvar at kontakte dig, hvis du har lavet brud på reglerne, da det er dig som skal læse dem før du indtaster noget på forummet. (jamen kontakter de mig ikke, ved jeg jo ikke at jeg laver et brud, hvis jeg ikke får det at vide).  Man får det jo åbenbart kun at vide på fornuftigt måde.

3. Hvordan kan en gruppe på facebook hjælpe en anden gedde fisker? En gedde fisker, som er inde på dette forum kan selv lave en tråd om det personen skal bruge hjælp til.  ( hvordan den kan hjæ,lpe en anden geddefisker, du kunne jo undersøge hvad de omhandler. Grupperne derinde har 1000 medlemmer over hele dk. De hjælper med søer, de sætter fangster ind, de giver tips, fx bait n gear kan man lærer rigtigt meget om karpe fiskeri mv). 

4. Hvorfor tror du at 123nu skal kontavkte dig når de låser din tråd, eller at du har lavet brud på reglerne? ( hvis de ikke gør det, bryder jeg jo bare reglerne igen, hvis jeg ikke får det at vide 1 gang.

skal vi gå mere i dybten med det eller skal vi lade det ligge.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2013 kl. 23:04
Undskyld mig, men sagde du ikke at det var gedde fiskeri? Nu nævner du også karpe fiskeri... ???????

- Alle ved da (næsten, åbenbart) at ingen gider at folk reklamere for noget på deres hjemmesider. At du så reklamere med noget gedde fiskeri og så også nævner karpe fiskeri osv. det giver overhovedet ingen mening. Af de 1.000 medlemmer du har i din gruppe er 50% af dem sikkert bare meldt sig ind for sjovs skyld. - Imens du tager det dybt seriøst.

Jeg har ikke sagt at alle herinde kender/følger reglerne til fulde. Jeg siger til dig at du burde læse reglerne omkring reklamer da du burde vide at de fleste ikke vil have det på deres hjemmeside/forum, kald det hvad du vil.




Gylden regel til dig: Hvis du skal kopiere det jeg skriver, så vær venlig at stav det korrekt. Det er da lidt sjovt, at du kopiere det jeg har skrevet, men stadigvæk skriver det forkert. Smile
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2013 kl. 23:05
Når ja, you are in again.
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2013 kl. 23:27
Undskyld mig, men sagde du  ikke at det var gedde fiskeri? Nu nævner du også karpe fiskeri... ???????

Jeg har oprettet 2 grupper for nyligt omhandlende geddefiskeri, jeg prøvet at få en masse medlemmer med i grupperne. Jo flere jo bedre. Derfor laver jeg lidt reklame for dem. Det ikke en hjemmeside, salg, virksomhed eller noget. Facebook er det største tilholdssted i dag. Mine grupper er meget små lige pt, men fx har en anden person oprettet bait a gear, som omhandler karpe fiskeri  og den gruppe vokser hele tiden (ikke min gruppe) jeg prøver bare at komme med et tip til denne gruppe som gerne skulle kunne hjælpe med alt indenfor geddefiskeri over tid.

 Alle ved da (næsten, åbenbart) at ingen gider at folk reklamere for noget på deres hjemmesider. At du så reklamere med noget gedde fiskeri og så også nævner karpe fiskeri osv. det giver overhovedet ingen mening. Af de 1.000 medlemmer du har i din gruppe er 50% af dem sikkert bare meldt sig ind for sjovs skyld. - Imens du tager det dybt seriøst.

- du har ikke fanget pointen, men det har du nok nu. Jeg ser det som et tip til geddefiskere) hvor andre måske det som reklame for egen gruppe. Men nej jeg kendte ikke reglerne til fulde og det tror jeg der mange andre som heller ikke gør. Synes mere det her er et tip end det reklame, for sælger jo intet. Jo viden og erfaring gennem en masse mennesker.

Jeg har ikke sagt at alle herinde kender/følger reglerne til fulde. Jeg siger til dig at du burde læse reglerne omkring reklamer da du burde vide at de fleste ikke vil have det på deres hjemmeside/forum, kald det hvad du vil.

Har jeg svaret på. Ser det mere som tip end som reklame. Hvor andre nok har en anden holdning.


Gylden regel til dig: Hvis du skal kopiere det jeg skriver, så vær venlig at stav det korrekt. Det er da lidt sjovt, at du kopiere det jeg har skrevet, men stadigvæk skriver det forkert. Smile

 jeg har problemer med at skrive herinde, grunden er at når jeg skriver, springer cersorén pludselig til et andet sted i tekstenm og så skal jeg rette det hver eneste gang. Pisse irrit. derfor kommer der fejl også i det jeg har kopieret fra dig.

beklager, men den gør det 15 til 20 gange i hver besked og det giver masser af fejl.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum