Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tour d' danica - tørfluesæson 2013

 Besvar Besvar
Forfatter
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tour d' danica - tørfluesæson 2013
    Sendt: 16 Okt 2013 kl. 18:17
Jeg har bedrevet meget af min tid i sommers, med at jage de famøse danica-klækninger med en række kammerater - alt som det plejer at være Smile En masse benzin, mange vandløb osv.
En ting var dog anderledes i år - og det var, at jeg ville prøve at filme lidt, for derefter at klippe klistre en lille film sammen - til minde om dette fantastiske fiskeri!
Det syntes jeg selv er lykkedes meget godt - ingen autofocus taget i betragtning Big Grin
- Jeg ville gerne have sænket lydniveauet på musikken lidt, når der er dialog. Det kom jeg bare først i tanke om da jeg havde fjernet alle klippene fra min mac, så nu kan final cut pro ikke findes kilden til filerne. Ærgeligt - men det går nok Smile
Konstruktiv kritik modtages med kyshånd, da det nok ikke er sidste gang jeg kaster mig ud i sådan en omgang Sleepy

Enjoy!


Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Flemming Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flemming Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flemming Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Okt 2013 kl. 18:35
Fed fed film!Clap

Jeg har ikke forstand på at lave film, men jeg elsker tørfluefiskeri.

Bliv endelig ved! Thumbs Up
Tight lines!
Flemming Nielsen
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Okt 2013 kl. 18:42
Hej Stefan !

Det er da en sød lille film du der har fået klippet sammen Big smile

Men uden at have forstand på det tekniske med at lave film, har du ret med lyden skulle lige have et tak ned når du kommer med små kommentar !

Og har jeg ret i jeg syntes at høre dig bande da du misser en fisk  LOL

Bliv endelig ved med dette Big smile


Redigeret af carsten o - 17 Okt 2013 kl. 18:21
Til top
Frederik Brink Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Frederik Brink Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frederik Brink Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Okt 2013 kl. 19:30
Fed film. Selv som dreven åhavørrednatfisker kan jeg ikke lade være med at føle træng til at kaste til ringende fisk :)
Til top
Steen Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
swojdk

Tilmeldt:: 03 Okt 2011
Geografisk: Allerød
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér swojdk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Okt 2013 kl. 19:59
Flot film, det er du sluppet rigtig godt fra (Vide Open gå hjem og læg jer Smile)

Nå men du har selvfølgelig ret i det med lyden, men øvelse gør mester. I forhold til dine slettede filer, så er der mulighed for at genskabe dem, ved ikke om du kører sikkerhedskopi (ved godt at rigtige mænd laver sikkerhedskopier) men på mac er der jo noget der hedder timemachine, og hvis det kører så er det muligt at gendanne dine slettede filer, hvis det ikke kører, så er der andre muligheder, der findes flere programmer der kan genskabe slettede filer, mener der er nogle der er gratis, prøv at google det, bruger selv et program der hedder MacKeeper, mener det koster ca. 30-40 US dollers, men så kan det også en masse andet godt.

Nå men det var bare et lille tip, håber du kan bruge det.

Glæder mig til at se næste film Wink

Mvh. Steen
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2013 kl. 17:43
Du har ganske ret Carsten, jeg bander vidst lidt, da jeg ved det er en god fisk Big smile
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2013 kl. 17:44
Citat: swojdk

Flot film, det er du sluppet rigtig godt fra (Vide Open gå hjem og læg jer Smile)

Nå men du har selvfølgelig ret i det med lyden, men øvelse gør mester. I forhold til dine slettede filer, så er der mulighed for at genskabe dem, ved ikke om du kører sikkerhedskopi (ved godt at rigtige mænd laver sikkerhedskopier) men på mac er der jo noget der hedder timemachine, og hvis det kører så er det muligt at gendanne dine slettede filer, hvis det ikke kører, så er der andre muligheder, der findes flere programmer der kan genskabe slettede filer, mener der er nogle der er gratis, prøv at google det, bruger selv et program der hedder MacKeeper, mener det koster ca. 30-40 US dollers, men så kan det også en masse andet godt.

Nå men det var bare et lille tip, håber du kan bruge det.

Glæder mig til at se næste film Wink

Mvh. Steen

Det er ikke fordi jeg ikke har filerne mere, men fordi de ligger på min ekstern nu! Og så kan final cut pro ikke finde dem i arkiverne, og det gør det svært at redigere i filmen igen Tongue
Men så ved jeg det næste gang Wink

- Men tak for rosen!
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2013 kl. 18:17
ups   dette var en fejl 

Ville bare rette en stave fejl i første indlæg hvor jeg havde skrevet fortand i stedet for forstand Big smile




Redigeret af carsten o - 17 Okt 2013 kl. 18:25
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Okt 2013 kl. 09:16
Citat: carsten o

ups   dette var en fejl 

Ville bare rette en stave fejl i første indlæg hvor jeg havde skrevet fortand i stedet for forstand Big smile



Man kan da bare slette et indlæg igen, kan man ikke ? Big smile
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres