Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Havørred på Kysten 1 & 2

 Besvar Besvar
Forfatter
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Havørred på Kysten 1 & 2
    Sendt: 31 Okt 2013 kl. 16:08
Hej.

Jeg har Havørred på Kysten 1 & 2 af Thomas Vinge, begge bøger står som nye da de kun lige er skimtet igennem.

vil lige høre inde de bliver sat til salg, hvad kan "forlange" for sådanne to bøger?

mvh.
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2013 kl. 16:20
Jeg vil anbefale dig at sætte dig for hvad du selv synes du minimum vil have for dem og så smide dem på auktionen, eller en salgs annonce med din pris.
Hilsen Kim.
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2013 kl. 16:22
Hej  Kenneth
Har du is i maven, så sæt mindsteprisen til 1kr. og se hvad der sker... der kommer sikkert en hel del bud.
Hvad vil du have for bøgerne, så du er tilfreds?
Du kunne event. søge i dette forum, spørgsmålet har sikkert været stillet før

/J
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2013 kl. 15:50
Takker for svar, kan se de koster 3-400kr stk. på nettet, så ca. halv pris burde være fair Smile

Redigeret af Bishop - 01 Nov 2013 kl. 15:51
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2013 kl. 16:06
Hej Kenneth
De to bøger, i fin stand går for ca. 450,- til 525,- på en god auktionsdag
men priserne på mange brugte bøger er generelt faldet de sidste par år.
Sælger du dem samlet udelukker du nok nogle købere, da det ikke er sikker at man vil have begge bøger.
Jeg kan kun anbefale bøgerne, eneste kommentar jeg har til bøgerne er, at der er bruget meget papir, men så er der rigelig plads til at lave egne notaler. 

/J
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2013 kl. 16:20
takker for indput Smile 

Bøgerne står i perfekt stand og synes 350,- + porto for dem begge er en fair pris, jeg har en mulig køber til dem allerede så venter lige med at smide dem til salg :-)


Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down