Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BOXBOX plastæsker fra Netto.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: BOXBOX plastæsker fra Netto.
    Sendt: 13 Feb 2014 kl. 17:03
Jeg har dags dato fået fingre i nogle meget fine plastboxe i den lokale Netto.

Det er typen BoxBox crystal clear, i flere typer og udgaver, men det er boxe, som jeg er sikker på, ville kunne bruges til opbevaring, af mange af vores lystfisker ting.

Desværre, var boxe hurtig udsolgt, og her i byen, er der desværre ikke flere.

Jeg kunne godt være fristet til at få lidt hjælp her på forrumWink

Er der evt. nogen af Jer brugere, der evt. vil handle sådan BOXBOX til undertegnedeTongue

Mine interesse, er de boxe, som er til venstre på billedet, altså ikke de 2 store tuber til højre!!!

Vis der er nogen, der vil hjælpe, og kan få fat i Boxbox, så kontakt mig pr. mail, så må vi finde ud af noget, med afregning / forsendelse og andet.

På forhånd tak.

Mvh
P.K.


Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 17:43
Hej Per. Jeg kører lige en runde og tjekker Netto her i Aabenraa og Rødekro. Har jeg forstået dig ret, at det er de mindste æsker til venstre du har interesse i?



Allan


Redigeret af ATH. - 13 Feb 2014 kl. 17:50
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 18:53
Hej Allan.

Nej, det netop dem jeg ikke er interesseret iWink

Det de æsker i de store i sæt, og prisen er 20 kr. for 2 stk. eller samlet i i de firkantede med 4 stk. i hver, også 20 kr. pr. sæt.

De lange er både med skillerum og helt uden.

Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 13 Feb 2014 kl. 18:55
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 19:09
Citat: PK

Mine interesse, er de boxe, som er til venstre på billedet, altså ikke de 2 store tuber til højre!!!

På forhånd tak.

Mvh
P.K.


 
Til top
Søren Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Banjo 1

Tilmeldt:: 04 Maj 2013
Geografisk: Dk
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Banjo 1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 19:46
God aften Per... Kører fra Ishøj og mod Feld i morgen, kan da lige tage alle netto"r, her og i Taastrup.

Jacobsen.
;-)
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 20:04
Hej Per
Har forsøgt at ringe flere gange på din mobil, uden held
Stod i netto og så pæn stor stabel af disse æsker, men købte ikke nogle
Der var en hel del af 4 stk firkantet æsker inden i hinanden - Er det dem?
Og hvor mange?

mvh
Jørgen


Redigeret af Jørgen S - 13 Feb 2014 kl. 20:20
Til top
Søren Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Banjo 1

Tilmeldt:: 04 Maj 2013
Geografisk: Dk
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Banjo 1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 20:21
... Er det ikke modsat du mener, har købt alle flade op til højre på billede, købt 20 stk.

;-)
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 20:58
Hej Jørgen.

Ja, det er dem med 4 æsker inden i hinanden med låg + de lange med skille rum og også dem helt uden skillerum, har interesse.

Mvh
P.K.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 21:09
Til alle der vil hjælpe med de æsker, så lad os lige få forviringen, om udvalget helt klart.

Det er æskerne med røde kryds, der har interesse, de store æsker, uden rum, er meget fine til opbevaring af flash til vores fluerWink

Mvh
P.K.


Til top
Jacob Schougaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jaxx.dk Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2014
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jaxx.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 11:13
Hej Per

Den type æsker du har set i Netto, kan også fås i lignende udgaver hos Søstrene Grene: 

www.grenes.dk/index.php?page=53&blog=414&lang=32

Andre steder kan man finde dem som "akrylæsker". Men så koster de lidt mere... ;) Prøv at søg på Google.

Mvh
Jacob Schougaard





Redigeret af Jaxx.dk - 14 Feb 2014 kl. 11:19
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 18:01
Hej Per
 
Ham Lars C. driller dig vist nok lidt med den video. Du kan altid kende forskel på højre og venstre, hvis du husker på at på højre hånd vender tommelfingeren til venstre, og på venstre hånd vender den til højre. Smile
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 19:32
Hej Per
Hvor mange æsker skal du bruge? Da jeg nu har megatømt en netto for æsker, bare for god gammel venskabs skyld.

LOL

 
- spørgsmålet er bare om jeg skal tømme en til...
/J


Redigeret af Jørgen S - 14 Feb 2014 kl. 21:28
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 19:37
Hej Jørgen.

Som altid en guttermand Wink

Send mig en personlig mail, så tar vi den derfra!

Mvh
P.K.
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 19:51
Hej Per
 
Det ser ud til at du får rigeligt med hjælp til æskerne. Jeg har lige været i Netto i Nibe. Her havde de kun dem som du ikke har brug for.
 
Mvh
 
Karsten


Redigeret af karsten4 - 14 Feb 2014 kl. 19:54
Til top
Arne Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ajk

Tilmeldt:: 01 Okt 2010
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ajk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 19:58
Hej Per
Du har set min mail til dig forleden vedr. poppers?
mvh
arne

Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 21:19
JA, SÅ ER DER SOM OMTALT I TRÅDEN, KOMMET ÆSKER I HUS.

MANGE TAK FOR HJÆLPEN, OG GOD INFORMATIONTongue

Mvh
P.K.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres