Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

billig fluemartrialer

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Grensteen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brian G

Tilmeldt:: 08 Mar 2008
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: billig fluemartrialer
    Sendt: 17 Feb 2014 kl. 23:21
Jeg søger en billig hjemmeside hvor jeg kan få de mest alm  Binde materialer til fluebinding, så som bindetråd, rejeønje,dubbing og kroge
Gerne i udlandet.


Redigeret af Brian G - 17 Feb 2014 kl. 23:22
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 23:33
Hvorfor?

Skal du masse producere med salg for øje?

Er det fluer du selv skal fiske med?



Redigeret af Steffan - 17 Feb 2014 kl. 23:34
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Brian Grensteen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brian G

Tilmeldt:: 08 Mar 2008
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 23:41
Det er kun til egen forbrug, jeg er bare løbet tør for de fleste alm matrialer og deverse ting.
Jeg har kikket lidt på de priser på de forskellige sider jeg kunne finde , og der er stor forskel på de enklte priser pr vare gruppe. Deg er ikke alt ting der er billiger i udlandet , men især kroge er næsten dobbelt pris.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 23:51
Her er lidt:

Adh-fishing.de
Morefly.com
Taimen.com
Rudiheger.de
Flyfishingeurope.com

Alle tyske på nær taimen.

FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 07:22
Hej Brian.

Vis man kun er efter at fluematerialer skal være billige, så er der jo kun at gå efter tilbudene, men vis man skal have kvalitet, og kunnen genkøbe, så skal man i min verden se sig godt om.

Jeg har handlet over det meste af verden i de sidste 50 år, og jeg er nødsaget til at være lidt om mig, hvad angår økonomi, og et af mine kritikpunkter ved handel på net, er absolut forsendelses udgifter. De er meget svære at gennemskue, og nogen steder er der sat en fast pris, som gør impulsindkøb helt umulig, det er simpelthen for dyrt.

Jeg vælger i Danmark, forretninger, hvor jeg særskilt kan købe de små ting på mine betingelser, altså mindste udgift til porto, og det kræver lidt benarbejde, før sådanne aftaler er på plads, men den aftale jeg så får, betragter jeg, som usædvanlig god service, og den værdsætter jeg selvfølgelig.

Til gengæld, så vælger jeg de forretninger fra, der ikke vil servisere deres kunder, når talen er på porto / forsendelse, det har kostet gode forrenings forbindelser, men det er så dagens vilkårCry

Ude på nettet er der mange muligheder, og da søger jeg også steder med servise i form af enten ingen porto eller evt. særaftaler.

Man skal regne med mindst 10% af købs summen, som porto / forsendelse, og er det rimeligt?

Ud over det er der nogle typer forsendelse, der ikke sendes til hoveddøren, og de steder handler jeg af princip ikke, jeg vil have varen levet lige til adressen.

Skulle jeg vælge et sted i udlandet at handle, så har jeg dette sted, som min favorit, måske ikke det billigste, men varen er hurtig på adressen, uden noget vrøvl med noget, som helstTongue

https://mistpool.com/index.php

Vis jeg kun skulle købe ind til mig selv, så vil jeg absolut handle på 123nus auktioner, her har jeg haft rigtig mange gode handler, som har været brugbare til kurser, og andet.

Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 18 Feb 2014 kl. 07:25
Til top
henrik Schøsler Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
chinook

Tilmeldt:: 30 Nov 2010
Geografisk: slagelse
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chinook Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 07:35
er fuldstændig enig med Hr. Karlsen.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 07:54
JA PORTO UDGIFTER I UDLANDET ER MANGE GANGE EN EKSTRA FORRJENESTE TIL WEB SHOPPEN.
JEG HAR LIGE KØBT 3 PAKKER KROGE SÅ LANGT VÆK SOM I WALES, DE VAR IKKE TIL AT FÅ ANDRE STEDER, DER TOG MAN GLADELIGT 10.00 GBP FOR ET BREV.

ORVIS ER OGSÅ SLEMME DE TAGER 15.00 GBP UANSET AT NÅR MAN FÅR KUVERTEN STÅR 4.40 GBP PÅ DEN. DET REKLAMEREDE JEG OVER OG FIK RETUNERET GBP 10.00.
SÅ FOR MIT VEDKOMMENDE ER DET KUN HVIS JEG IKKE KAN FÅ TINGENE I DK, JEG TYER TIL ANDEN LØSNING OG SÅ HANDLER JEG KUN ET PAR STEDER HVOR JEG VED AT KVALI OG PRIS HÆNGER SAMMEN.


Redigeret af Taonga - 18 Feb 2014 kl. 07:56
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Kim Greil Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Greil

Tilmeldt:: 09 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Greil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 08:39
Har handlet flere steder i udlandet,men vender som regel tilbage til Fluer.dk når det handler om de mest almindelige ting.De er hurtige,billige og giver god service.
Kim
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 08:50
Salmonfly bør også nævnes, skulle prøve de nye
fishspines, slap med 9kr. I Porto og leveret dagen efter.
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 09:10
Prøv Lars

Profisk.dk

Der er meget og nok Danmarks billigste. Gode priser
www.drift4photo.dk
www.kystfiskerihorsens.dk
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 09:14
Citat: Brian G

Jeg søger en billig hjemmeside hvor jeg kan få de mest alm  Binde materialer til fluebinding, så som bindetråd, rejeønje,dubbing og kroge
Gerne i udlandet.

Binde tråd kan du få i den lokale sy butik, rejeøjne kan du selv lave af monofil, det samme gælder for dubbing med få undtagelser, det nemt selv at lave i en kaffekværn, materialerne findes over alt, hobbybutikker, genbrugsbutikker osv. 
Venligst
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 10:06
Per jeg tror, at du har en tast på keyboardet, der har sat sig fast...!
Til top
Brian Grensteen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brian G

Tilmeldt:: 08 Mar 2008
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 19:43
Tak for jeres svar,  jeg har kikket på priserne på de hjemmesider som i har anbefalet og pris forskellen er ikke vær at handle på nettet for.  Jeg bor tæt på go fishing i odense,  og deres priser er ikke helt tosset.  Det kan godt ske der er lidt dyre med deres kroge,  men så har de billige Dubbing og rejeøjn.  Så hvis portoen kommer oven i købet på nettet er prisen den samme.  Så er der jo ingen fidus i Internet handel,  lige som PK skriver. 
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 22:07
Citat: Taonga

JA PORTO UDGIFTER I UDLANDET ER MANGE GANGE EN EKSTRA FORRJENESTE TIL WEB SHOPPEN.
JEG HAR LIGE KØBT 3 PAKKER KROGE SÅ LANGT VÆK SOM I WALES, DE VAR IKKE TIL AT FÅ ANDRE STEDER, DER TOG MAN GLADELIGT 10.00 GBP FOR ET BREV.

ORVIS ER OGSÅ SLEMME DE TAGER 15.00 GBP UANSET AT NÅR MAN FÅR KUVERTEN STÅR 4.40 GBP PÅ DEN. DET REKLAMEREDE JEG OVER OG FIK RETUNERET GBP 10.00.
SÅ FOR MIT VEDKOMMENDE ER DET KUN HVIS JEG IKKE KAN FÅ TINGENE I DK, JEG TYER TIL ANDEN LØSNING OG SÅ HANDLER JEG KUN ET PAR STEDER HVOR JEG VED AT KVALI OG PRIS HÆNGER SAMMEN.


Og jeg som troede Caps-Lock var noget bag på kasketten
Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2014 kl. 16:57
Nu ikke så emsige.....smiler.....sad og skrev og var et godt stykke inde i det og så gad jeg ikke begynde forfra....

Og hvis du bor tæt på Go Fishing, så får du samtidig en af DK's bedste vejledning i fluebinding, nemlig hele banden.
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Søren Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
racedue Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2005
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 181
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér racedue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2014 kl. 18:01
Syntes at go-fishing er dyre med mange ting og tror ikke at Brian G. behøver vejledning i at binde fluer,har besøgt hans flotte hjemmeside!

Redigeret af racedue - 19 Feb 2014 kl. 18:02
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2014 kl. 19:44
mon ikke at selv brian, og de fleste andre, kan lære en ting eller 2 om fluebind fra gutterne i gofi...? jeg ved at jeg holder ørene stive når jeg er der... og jeg er sagt i al beskedenhed temmelig dygtig til at binde fluer... når det er sagt så er deres priser lidt i den høje ende... jeg besøger gerne kim i salmonfly, der får man nemlig også en super kompetent betjening... og så er der ikke så langt til brønshøj som til odense, hjemme fra mig :-)
jeg handler de fleste af mine ting på nettet, men der er dog ting som jeg helst vil ha i hånden... og så må jeg jo afsted
Til top
Brian Grensteen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brian G

Tilmeldt:: 08 Mar 2008
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2014 kl. 22:03
Mange tak for de fine ord. søren.  Jeg kan nu sikkert som de flest lære meget om fluebinding, og især drengene fra gofi kan nogle tricks.  Men jeg syntes deres priser er helt i orden,  når nu man kikker  på den store butik og alt det arbejde de ligger i butikken. Men jeg behøver jo ikke betale for deres sommer fest . Wink 
Jeg har kikket på fluen . Dk og de er billige med de fleste af deres vare,  og så må jeg i gofi og finde resten 
Er det rigtigt jeg ikke kan finde rejeøjne hos fluer. Dk? 
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2014 kl. 00:46
Nu skal man heller ikke glemme hvad Gofi gør for bla. havørredbestanden og meget andet. Det arbejde støtter jeg gerne ved at spytte lidt ekstra i kassen   
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2014 kl. 07:42
Allan
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum