Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simms Freestone waders

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommy Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy1980

Tilmeldt:: 18 Jun 2011
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy1980 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Simms Freestone waders
    Sendt: 24 Feb 2014 kl. 11:55
Hej ville høre om der er nogen der har erfaring med Simms Freestone waders 2012 model både godt og skidt?
 
Hilsen Tommy
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2014 kl. 13:28
Fantastisk. Lettere og billigere alternativ til de lidt dyre g3/g4.
Havde den gamle model og den holdt bare til alt.

Til top
Peter Falkenberg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
laksen15

Tilmeldt:: 20 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laksen15 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2014 kl. 18:44
Har gennem de daglige rep. i biksen samt eget brug kun ros til disse waders! I grunden den mest holdbare model, HVIS man ikke lige hopper rundt i brombærkrat eller lignende ;)!
De virker bare, nok noget af det bedste til prisen.

Mvh
Peter
Til top
Tommy Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy1980

Tilmeldt:: 18 Jun 2011
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy1980 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2014 kl. 08:42
Det lyder godt og det var alligevel planen at undgå at havne i brombærkrat. Smile
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2014 kl. 09:20
Det har jeg faktisk prøvet med mine uden der skete noget:). Det gik først galt da et løst søm i et stykke drivtømmer sprættede dem op.
Til top
Jonas Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
yojonas

Tilmeldt:: 14 Nov 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér yojonas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2014 kl. 10:14
Jeg har fået ombyttet tre par freestone-waders inden for et år, da de gik i syningerne og sokkerne. Til sidst tilbød butikken, jeg kunne opgradere til g3 mod en mindre merbetaling.

Så jeg er ikke just imponeret over freestone...
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2014 kl. 10:23
Ligsom med alting andet kan du være heldig eller
uheldig, tá nu CC6 nogen synes det er kanon waders,
der bare holder og holder, andre det modsatte.

FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Tommy Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy1980

Tilmeldt:: 18 Jun 2011
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy1980 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2014 kl. 11:39
Jonas Andersen:
 
Var det den nye model Freestone waders du har haft problemer med?
Til top
Frederik Gregersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
frederikgregersen

Tilmeldt:: 18 Jan 2014
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frederikgregersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2014 kl. 13:12
Tommy Jensen jeg har faktisk et par nye Freestone vaders til salg, de er brugt en gang og fejler ingenting i str. Large :) kontakt mig på fred-greger@hotmail.com hvis du har interesse :)
Til top
Jonas Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
yojonas

Tilmeldt:: 14 Nov 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér yojonas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2014 kl. 13:58
@ Tommy. 

Næh, det var det ikke. Og nu ser jeg, det er 2012-modellen, du spørger til. Næste gang jeg kommer med sure opstød, lover jeg at læse spørgsmålet ordentlig først Embarrassed
Til top
Tommy Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy1980

Tilmeldt:: 18 Jun 2011
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy1980 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2014 kl. 08:47
Frederik:
Tak for buddet men jeg tror en large er for stor.
 
Jonas:
Helt ok..
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres