Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

stang til put & take

 Besvar Besvar
Forfatter
Jakob jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fishon Avatar

Tilmeldt:: 23 Maj 2014
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: stang til put & take
    Sendt: 23 Maj 2014 kl. 17:31
hejsa.... hvis i skulle vælge mellem 3 stænger , hvilken en ville i foretrække ??? den skal kun bruges i put & take. håber i har nogle erfaringer i vil dele.tak..


fenwick wild wing 10-12"

Abu veritas 10"

Quantum Magic Trout 330 11-12"

Til top
Ole Augustinus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
OleAugustinus

Tilmeldt:: 08 Sep 2013
Geografisk: Svendborg
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleAugustinus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2014 kl. 19:13
Hejsa

Jeg ville vælge Quantum.
Jeg har selv en som jeg er voldsomt glad for
Til top
Jakob jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fishon Avatar

Tilmeldt:: 23 Maj 2014
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2014 kl. 19:22
Hej ole .. jeg har fundet et rigtigt godt tilbud på den 600 kr. og det kan man vist ikke sige nej til... har ikke prøvet stangen selv , men har set folk er vældig glade for deres stænger.. så jeg tror jeg napper den Quantum .. så kan det vist ikke gå helt galt..
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
niels jensen

Tilmeldt:: 08 Sep 2012
Geografisk: storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niels jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2014 kl. 17:52
jeg ville købe en lille triggerstang og et godt multihjul og en håndfuld gennemløbere, så er du godt kørene, prøv det.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum