Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt fluehjul

 Besvar Besvar
Forfatter
Kenneth Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kenneth3730

Tilmeldt:: 29 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kenneth3730 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt fluehjul
    Sendt: 06 Jun 2014 kl. 10:53
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2014 kl. 11:07
Hjulet fra A.Jensen ligner til forveksling....

http://www.lightinthebox.com/da/7-8-85mm-fly-reel-med-en-spare-spool-sort-soelv-gud_p508434.html

http://www.lightinthebox.com/da/9-11-95mm-fly-reel-med-en-spare-spool-sort-soelv-gud_p508435.html?pos=ultimately_buy_1


og du får en ekstraspole med oven i handlen

SmileN


Redigeret af Nicolai Berthelsen - 06 Jun 2014 kl. 11:13
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2014 kl. 17:31
Jeg har et par af de hjul fra Jan og Bo - Eller JSB hed det før. Jeg har været rigtig glad for mine. Og de koster jo ikke alverden hvis de går kaput. Jeg har fisket meget med mine gennem de sidste par år, og oplever først nu at der måske er noget slid på rullelejerne... Men ellers har jeg været glade for dem. 
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2014 kl. 17:32
jeg gav dog ikke mere end 600 for dem i sin tid... 
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2014 kl. 18:21
Jeg har sådan et JSB Seatrout AL-M  #6-8 LA fluehjul liggende
Sprit nyt, i originalæske med forbrugsforvirring og ekstra håndtag 
Det er dit for 500,- inkl. porto

/J




Redigeret af Jørgen S - 06 Jun 2014 kl. 18:24
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2014 kl. 19:01
De hjul dur ikke. Havde købt 2 til brug i dk fordi jeg ville spare mine lamson for alt for mange ture. Det ene døde efter 1 tur på kysten. Det andet døde efter en stor hø tog et udløb i åen. La vær! 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres