Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

loop tippet dispenser, hvor ?

 Besvar Besvar
Forfatter
jesper søndergaard winther Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesper online Avatar

Tilmeldt:: 09 Jun 2004
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesper online Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: loop tippet dispenser, hvor ?
    Sendt: 08 Jul 2014 kl. 21:01
Jeg har søgt efter den gode gamle loop tippet dispenser, men kan ikke finde den nogensteds herhjemme.  Jeg forsøgte mig med Tackle.co.uk, Men fik en mail med besked om at de ikke havde, eller fik den på lager. Jeg ønsker ikke at bestille den fra US, og håber nogen her på forumet ved hvor den sælges herhjemme.  
Det er modellen med de kulørte ruller indeni, som jeg søger.

ps ; (skulle nogen have en liggende, og være gået over til klik-sammen-spolert el. bare ikke bruger den mere så køber jeg gerne )


bedste sommer-fiske hilsener 
Jesper, Esbjerg.
Til top
Allan Skov Olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bullermos

Tilmeldt:: 17 Mar 2005
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bullermos Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2014 kl. 00:19
Jeg har en hvis det er noget. Den koster 100 kr + porto.Kan sende dig nogle billeder hvis jeg får din email.
Mvh
Allan
Til top
jesper søndergaard winther Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesper online Avatar

Tilmeldt:: 09 Jun 2004
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesper online Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2014 kl. 16:26
Har sendt dig en pm, og takker for hjælpen, også til Rene!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum