Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mandal

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Christian Ebbesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Christian_Ebbesen

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Christian_Ebbesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mandal
    Sendt: 02 Aug 2014 kl. 08:13
Åslaug Brown og evt. nabo Sigmund Usland 
Til top
rene jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rbj

Tilmeldt:: 19 Jan 2008
Geografisk: langå
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2014 kl. 12:51
Hej
Så har vi afsluttet vores tur til mandal

Vores erfaring er at der ikke er noget at være bange for , vi så mellem 10 og 15 fisk hver dag, der er masser af fisk i elven og selv om den det meste af tiden gik med 30kubik og der under kom der masser af fisk op af fossen, de flest fisk vi så var lynende blanke fisk:-)

Vi fik 2laks en på 2kilo og en på 5 kilo og en mistet 2-3 kilos fisk 
Vi hade hver dag en del hug og puf til fluen
Hvilket vel er godkendt på 4 dages fiskeri alt taget i betragtning

Jeg er sikker på at de dårlige fangstresultater i år ,ikke skyldes mangel på fisk eller vand men nærmere den høj vandtemperatur


Vi hade en fantastisk tur ved mandalselven og hytten er da også lejet igen til næste år :-)

Hilsen
Rasmus B Johnsen og Rene B Jensen
Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2014 kl. 16:41
Dejligt med et dugfriskt indlæg ., smutter selv der op i 34, så mon ikke der stadigvæk er gang i fiskene!

Ser ud til at der kommer lidt regn og lidt lavere temp. sikker på det bliver kanonet fiskeri, sidst på sæsongen   

Tillykke med fangsten

Leif P
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2014 kl. 17:13
Hej Rene.

Glædeligt, det også det jeg høre fra andre og de lokale deroppe. man man spørge om hvor du fiskede

Tillykke med de fine fangster

Mvh

Michael 
Til top
rene jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rbj

Tilmeldt:: 19 Jan 2008
Geografisk: langå
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2014 kl. 09:03
Mange tak Leif og Michael

Jeg er også helt overbevist om at der bliver et kanon fiskeri sidst på sæsonen,

Vi fiskede stort set alle pladser i sone 3 hvor der er til at fiske med flue vi så og mærkede faktisk fisk på alle pladser, det sted vi nok fiskede mest var nok ved finsk

Knæk og bræk til jer når i kommer der op, i må da meget gerne skrive lidt om hvordan det er gået

Mvh
Rene
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2014 kl. 10:17
Hej Rene
Klasse at du lige gav denne tråd det indspark, og skal nok lige skrive i denne tråd når jeg er landet i dk i uge 34
Knæk og bræk
Michael Olsen
Afiskeri.dk
Til top
rene jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rbj

Tilmeldt:: 19 Jan 2008
Geografisk: langå
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2014 kl. 10:23
Hej igen

Jeg kan se at jeg er kommet til at skrive at det var ved finsk vi fiskede mest men det er finså jeg menerSmile
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum