Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Geddefiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
kurt haldborg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kurt haldborg

Tilmeldt:: 02 Sep 2014
Geografisk: Lystrup
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kurt haldborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Geddefiskeri
    Sendt: 02 Sep 2014 kl. 22:10
Jeg er ved at planlægge en fisketur for 3 drenge med særlige behov. 
De ønsker så brændende at komme ud af fiske gedder og Aborrer .
Jeg leder efter en sø i jylland hvor der samtidigt er muligt at overnatte i telt og lave mad over bål-
Er der nogen her der har et tipSmile
 mail
 kurt@zone64.dk
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2014 kl. 23:00
Jeg tænker lidt på Julsø, hvor FDF lejren er. På den side af søen er der måske lidt muligheder. 
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2014 kl. 23:10
Svanholm sø kunne være et godt bud. http://m.visitherning.dk/da/danmark/svanholm-so-gdk814733 
Reservatsøen/vandkraftsøen i Holstebro er et andet bud. Fisker der selv, så skulle i have brug for en guide stiller jeg gerne op. Har selv 2 børn med særlige behov.
Til top
kurt haldborg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kurt haldborg

Tilmeldt:: 02 Sep 2014
Geografisk: Lystrup
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kurt haldborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Sep 2014 kl. 12:12
Hej kenneth

Det lyder som nogle gode bud, vil du sende en mail på, hvordan jeg kan kontakte dig, på
kurt@zone64.dk
Fredag d. 10 sep. til lørdag d. 11
mvh. Kurt
Til top
kurt haldborg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kurt haldborg

Tilmeldt:: 02 Sep 2014
Geografisk: Lystrup
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kurt haldborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Sep 2014 kl. 12:13
Jeg mener vi skal afsted fra fredag d. 10 til lørdag d. 11 september  kunne du vise os til rette der???
mvh
Kurt
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum