Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pighvar

 Besvar Besvar
Forfatter
allan schiby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
schiby

Tilmeldt:: 11 Aug 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schiby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Pighvar
    Sendt: 16 Sep 2014 kl. 19:41
Hej
Vores juniorer vil gerne en tur på pighvar fiskeri i det nordjyske. Er der nogen som vil angive nogle hotspots som vi kunne benytte os af. Det ville være fedt, hvis det kunne være både bundgrej og flue fiskeri, som kunne dyrkes.
På forhånd tak
Allan
Til top
Michael Godske Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Michael G.

Tilmeldt:: 15 Jul 2008
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael G. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2014 kl. 21:38
Hej...

Prøv at kontakte JC fiskegrej i Sæby. han plejer godt at ville give et tip eller to. Det skulle kunne lade sig gøre, ved Lyngså strand, har jeg hørt. Men om det er på denne tid af året, eller om det er om foråret, ved jeg ikke.

Knæk og bræk 
Mvh. Michael 
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Sep 2014 kl. 23:11
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Sep 2014 kl. 23:11
.-.
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
jan werner thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
janus w

Tilmeldt:: 04 Jun 2011
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér janus w Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2014 kl. 08:10
denne tid/næste 2 måneder er nogle af de bedste ifbm Lyngså strand som egentlig er et godt 10km langt stræk med ret lavt vand og ren sandbund ,kan se lidt ,,kedeligt,, ud, men super skrubbe/pighvar/havørred stræk bla pga en stor tobis og hestereje bestand -skrubbefiskeriet bedst med pålandsvind /bølger og plumret vand -vandet mest klart med nordlige vindretninger -et godt lokalt trick er at fiske skrubbere med orm,den øverste krog på 2 krogsforfanget skiftes så til en lidt større og påsættes en tobis eller ,,pil selv reje,, -skrubbernes interesse for forfanget pirrer ofte pighvar og havørred til hug ! besøg JC fiskegrej i Sæby ,han har altid gode råd,friske børsteorm,frosne tobis og en varm kop . . .
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum