Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fletliner

 Besvar Besvar
Forfatter
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
æ fisker Avatar

Tilmeldt:: 08 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér æ fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fletliner
    Sendt: 20 Okt 2014 kl. 17:00
Hej derude

Må jeg høre lidt om jeres erfaringer med,
Spidewire ultracast invisi-braid.

Jeg bruger normal Sufix 832 0,15 men har ikke været så glad for den i denne sæson, det har udelukende været å fiskeri, og det er også der Spidewire skal bruges. Hjulet er en Shimano Twinpover 4000.

håber på nogle gode oplevelse fra jer.

Hilsen Peder

Redigeret af æ fisker - 20 Okt 2014 kl. 18:20
Til top
Rasmus Keis Neerbek Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keis Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 272
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2014 kl. 17:50
Har kun godt at sige. Den har siddet på spolen i en 0,14 de sidste 2 år og har indtil videre ikke givet så meget som et eneste problem. Dette har dog været på kysten, men hvis du vil bruge flet i åen, kan jeg ikke se den skulle fungere ringere i ferskvand.

Redigeret af Keis - 20 Okt 2014 kl. 17:50
Til top
Ole Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Christensen

Tilmeldt:: 13 Nov 2002
Geografisk: Københavns amt
Status: Offline
Beskeder: 238
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2014 kl. 17:54
Jeg har brugt den til spinnefiskeri med multihjul i dimension 0,14 mm. Den er for fluffy efter min mening.
Muligvis ville jeg have set anderledes på det, hvis jeg havde valgt en tykkere udgave men det gider jeg ikke prøve nu.

Min oplevelse kan sikkert ikke overføres til spinnehjul, så tag det for hvad det er.

Jeg kan anbefale Spiderwire Fluoro braid. Den duer vældigt godt for mig.
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2014 kl. 18:55
Har selv brugt spiderwire  invisi-braid i åen, med stor succes. Den er brøl stærk og kan nærmest trække en trærod op ad vandet. Og den kaster tilmed pisse godt, selvom det ikke er så vigtigt med lange kast. Den eneste grund jeg har skiftet er for at prøve noget nyt. Mit valg faldt på Sufix 832 pga den mørke farve. Jeg synes dog at Spiderwiren er klart bedre, så den kommer nok på hjulet igen til næste sæson.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum