Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Moser i nærheden af skanderborg

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian svendsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Cantona_rules

Tilmeldt:: 17 Okt 2014
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cantona_rules Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Moser i nærheden af skanderborg
    Sendt: 22 Okt 2014 kl. 21:02
Er der nogle som kender til steder omkring skanderborg hvor der er gode muligheder for masser af skaller og aborre.
Jeg kunne godt tænke mig at give mine 2 piger på 6 og 4 år en god oplevelse, så altså hvis nogle kender til en god lille mose eller lign. hvor der er gode muligheder for fangst, og evt. også lige noget kontaktinfo. på ejeren af mosen så personen lige kan kontaktes
På forhånd tak mvh
Brian 
Til top
Ivan møller Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
imn

Tilmeldt:: 18 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér imn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2014 kl. 00:48
Hej.
 
Du kan evnt. melde dig ind i Silkeborg fiskeriforening, så er der masser af fiskevand til dig og dine piger.
 
-og så er der selvfølgelig også både Skanderborg fiskeriforening Wink og fiskeriforeningen Gudenaa (Ry)
 
MVH.
 
Ivan.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum