Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

skittfiske.se erfaringer.

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: skittfiske.se erfaringer.
    Sendt: 26 Dec 2014 kl. 12:12
Hej.

Nogen der har erfaring med at bestille fra skittfiske.se? Hvor længe har i måttet vente på levering?
Hilsen Kim.
Til top
kristian nøreng Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
noereng Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2005
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér noereng Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2014 kl. 12:50
hej Kim

4 dg. efter bestilling landede der en dejlig Simms rygsæk hos mig ...


mvh. Kristian
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2014 kl. 23:03
Okay.

Nogen der har haft problemer med deres service? Eller er den bare i top?
Hilsen Kim.
Til top
Jacob thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Konstmann Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Konstmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2014 kl. 09:27
Hej jeg bestilte hos dem der gik 3 dage . ingen problemer.

Vh Jacob
Til top
Søren Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
soren72

Tilmeldt:: 07 Aug 2003
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 244
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér soren72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2015 kl. 17:11
Jeg har bestilt et fluehjul ved Skittfiske.. Det er ca. 10 dage siden. Jeg har ikke modtaget noget endnu.. Hvis jeg tracker det på en norsk hjemmeside står der at de har forsøgt at aflevere det i sidste uge. Jeg aner ikke hvilken transportør de har brugt. Udbringer har ikke efterladt en seddel så jeg ved om jeg kan afhente det. Post Danmark kender ikke til sagen. Skittfiske er ikke kommet med et konkret svar til mig endnu i forhold til hvor pakken er.. Super skuffet. Har bedt om at få mine penge tilbage! Nu må vi se hvad der sker.


Redigeret af soren72 - 13 Jan 2015 kl. 17:12
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2015 kl. 17:16
Det lyder ikke specielt godt. 
Jeg bestilte noget derfra den 30 december, så jeg måtte vente på fridagene var ovre, men der gik alligevel en uge før jeg modtog min vare. Track og trace fungerede fint. De brugte Bring til at levere. Men svartiden lige nu er ikke for god. 
Hilsen Kim.
Til top
Jacob Schougaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jaxx.dk Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2014
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jaxx.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2015 kl. 17:23
Hej Søren

Det lyder virkeligt irriterende. Jeg har selv prøvet noget lignende flere gange hvor jeg har brugt denne service:  http://www.track-trace.com

Her kan du prøve dig frem. Hvis ikke der dukker noget op ved søgning på denne side, kan du prøve at klikke på Post/EMS i den øverste bjælke. 

Håber der snart kommer afklaring!

Dbh
Jacob
Til top
Åge Urskov Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Åge

Tilmeldt:: 23 Jun 2012
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Åge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2015 kl. 18:11
Jeg har handlet flere gange hos Skittfiske og altid uden problemer. Men forsendelsen bliver bare stillet ved døren, selvom man måske ikke er hjemme.... og det er selvfølgelig lidt risikofyldt i forhold til tyveknægte.

Åge
Til top
Søren Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
soren72

Tilmeldt:: 07 Aug 2003
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 244
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér soren72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2015 kl. 13:22
Er der er gået 10 dage nu og jeg har stadig ikke hørt noget. Aldrig har jeg oplevet noget lignende.Confused
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2015 kl. 15:15
Den er godt nok heller ikke go'. Foreløbig har jeg ventet 2 dage på respons på en mail. Men man kan jo egentlig også bare ringe til dem.
Hilsen Kim.
Til top
Tommy Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy1980

Tilmeldt:: 18 Jun 2011
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy1980 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2015 kl. 16:53
Jeg bestilte et fluestik der sidste mandag som blev sendt med Bring hvilket fremgik ret tydeligt og modtog det fredag. Der var lagt en seddel i min postkasse med et nummer på jeg kunne ringe til og heldigvis var charføren kun nogle få hundrede meter væk da jeg ringede så han kom forbi igen. Du kan evt kontakte bring via deres kundeservice.
http://www.bring.dk/hele-bring/kundeservice
Til top
Tommy Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy1980

Tilmeldt:: 18 Jun 2011
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy1980 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2015 kl. 16:54
Jeg skrev iøvrigt en mail til skitt fiske tirsdag og fik svar onsdag.
Til top
Kristian Rosendahl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rosendahl

Tilmeldt:: 24 Nov 2005
Geografisk: Sjællands nordkyst og Øresund
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rosendahl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2015 kl. 18:30
Jeg har intet dårligt at sige om Skittfiske.
Jeg bestilte nogle skydehoveder og havde dem to dage efter.
Jeg fik også leveret med Bring.
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2015 kl. 13:46
lad det nu ikke blive en epidemi med udenlandskøb - for pludselig bløder den danske grejbranche - held og lykke med jeres køb
mvh
kjeld
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2015 kl. 15:31
Det er vel ikke kundernes skyld?
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2015 kl. 17:51
Har endelig fået svar fra dem, så de er i live Smile
Hilsen Kim.
Til top
Søren Bang Jokumsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sbj Avatar

Tilmeldt:: 17 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2015 kl. 10:27
Citat: Åge

Jeg har handlet flere gange hos Skittfiske og altid uden problemer. Men forsendelsen bliver bare stillet ved døren, selvom man måske ikke er hjemme.... og det er selvfølgelig lidt risikofyldt i forhold til tyveknægte.
Åge


Da er det vel endtlig posten som har et problem og ikke skittfiske.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2015 kl. 11:03
Det er vel 50-50 posten f**ker op men det er skittfuske
der har valgt sit fragtfirma :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Søren Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
soren72

Tilmeldt:: 07 Aug 2003
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 244
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér soren72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2015 kl. 12:19
Jeg har endelig fået mit hjul 11 dage efter bestilling. Tak Skittfiske og god weekend og positiv karma til alle;)
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2015 kl. 10:45
Overvejer at bestille et nyt fluestik fra Skittfiske.se, men da firmaet ligger i Norge, er der jo chance for at der ryger told og moms på, da Norge jo ikke er et EU land. 
Kan se i denne tråd at der er flere af jer der har købt noget ved Skittfiske, og mit spørgsmål går ud på, om der er nogle af jer, hvor jeres vare er blevet taget i tolden?
Eller er Norge et land, der bliver nedprioteret af post Danmark/ told og skat?



Edit! Jeg har fundet en anden tråd her på en 123nu, hvor jeg som læser det, at Skittfiske.se er et norsk firma, men som sender varerne til Sverige inden de sender.dem videre til feks Danmark, er der noglender kan bekræfte det? 



Mvh Danny.


Redigeret af danny rasmussen - 16 Nov 2015 kl. 10:49
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2015 kl. 11:02
Citat: danny rasmussen

Overvejer at bestille et nyt fluestik fra Skittfiske.se, men da firmaet ligger i Norge, er der jo chance for at der ryger told og moms på, da Norge jo ikke er et EU land. 
Kan se i denne tråd at der er flere af jer der har købt noget ved Skittfiske, og mit spørgsmål går ud på, om der er nogle af jer, hvor jeres vare er blevet taget i tolden?
Eller er Norge et land, der bliver nedprioteret af post Danmark/ told og skat?



Edit! Jeg har fundet en anden tråd her på en 123nu, hvor jeg som læser det, at Skittfiske.se er et norsk firma, men som sender varerne til Sverige inden de sender.dem videre til feks Danmark, er der noglender kan bekræfte det? 



Mvh Danny.

Du skal handle med deres afdeling i sverige, så er der ingen problemer.
Mvh
Henning
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2015 kl. 11:12
.no = Norge

.se = Sverige

Det skulle gerne være til at finde ud af...Smile
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2015 kl. 11:15
Tak skal i have, så må jeg heller i gang med at bestille et nyt fluestik Wink
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2015 kl. 21:05
Citat: nielsesmarch

Det er vel ikke kundernes skyld?

er det ikke kundernes skyld at de handler i udlandet??

mik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres