Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Winston B3Sx

 Besvar Besvar
Forfatter
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Winston B3Sx
    Sendt: 26 Jan 2015 kl. 11:18
Hey all.

Nogle der kan fortælle lidt om deres oplevelse med de "nye" Winston B3Sx? 
Overvejer kraftigt sådan en #8 som min nye kystpind, men synes ikke at kunne finde specielt meget på nettet, hverken om #8eren eller andre i #6 og op efter.

Pfh. Tak.
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
kim bernt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lowlevell

Tilmeldt:: 29 Jan 2004
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lowlevell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2015 kl. 12:26
du læse denne http://www.fliegenfischer-forum.de/pdf/winston.pdf
Til top
Daniel Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Gberg

Tilmeldt:: 24 Apr 2011
Geografisk: København NV
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2015 kl. 12:55
jeg har en #6 liggende som har en smule dybere aktion end en sage one fx men overordnet en superlækker stang.. #8 kender jeg desværre ikke så meget til. 
hvis du er fra kbh området kan vi evt mødes hvis du vil have en i hånden inden du handler. 
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2015 kl. 14:23
Citat: lowlevell

du læse denne http://www.fliegenfischer-forum.de/pdf/winston.pdf

Takker, desværre er mit Tysk ikke godt nok til at kunne forstå specielt meget af det ;-)
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2015 kl. 14:24
Citat: Gberg

jeg har en #6 liggende som har en smule dybere aktion end en sage one fx men overordnet en superlækker stang.. #8 kender jeg desværre ikke så meget til. 
hvis du er fra kbh området kan vi evt mødes hvis du vil have en i hånden inden du handler. 

Takker, hvad kaster du med af g på din #6? og hvordan er den at fighte fisk på? Smile
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2015 kl. 17:19
Citat: Bishop

Hey all.

Nogle der kan fortælle lidt om deres oplevelse med de "nye" Winston B3Sx? 
Overvejer kraftigt sådan en #8 som min nye kystpind, men synes ikke at kunne finde specielt meget på nettet, hverken om #8eren eller andre i #6 og op efter.

Pfh. Tak.

Jeg fik for et par år siden custombygget en #6, den kan du læse lidt om her http://www.fiskevand.dk/showthread.php?tid=5207
Mvh
Henning
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2015 kl. 19:03
Citat: Henning

Citat: Bishop

Hey all.

Nogle der kan fortælle lidt om deres oplevelse med de "nye" Winston B3Sx? 
Overvejer kraftigt sådan en #8 som min nye kystpind, men synes ikke at kunne finde specielt meget på nettet, hverken om #8eren eller andre i #6 og op efter.

Pfh. Tak.

Jeg fik for et par år siden custombygget en #6, den kan du læse lidt om her http://www.fiskevand.dk/showthread.php?tid=5207

Fin stang du fik bygget, er/var du glad for den? og hvad kaster du med af g på den til kysten?

Ikke meget at læse i den tråd om din Winston ;-)


Redigeret af Bishop - 26 Jan 2015 kl. 19:04
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2015 kl. 17:06
Citat: Bishop

 
Fin stang du fik bygget, er/var du glad for den? og hvad kaster du med af g på den til kysten?

Jotak, jeg var også selv godt tilfreds med resultatet, - det var i øvrigt Finn Sommer der lavede den for mig.
Jeg var rigtig glad for den, men grundet økonomiske årsager, har jeg den ikke længere. På kysten var min fortrukne line til den, en Guideline Coastal slow int. i #6, så vidt jeg husker, har den en klump på ca 10m, med en vægt på 15g, det passede meget godt efter min smag.


Ikke meget at læse i den tråd om din Winston ;-)

Derfor skrev jeg også "lidt", tråden blev desværre smadret af noget nørderi mm.


Redigeret af Henning - 27 Jan 2015 kl. 17:07
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2015 kl. 18:33
Citat: Henning

Citat: Bishop

 
Fin stang du fik bygget, er/var du glad for den? og hvad kaster du med af g på den til kysten?

Jotak, jeg var også selv godt tilfreds med resultatet, - det var i øvrigt Finn Sommer der lavede den for mig.
Jeg var rigtig glad for den, men grundet økonomiske årsager, har jeg den ikke længere. På kysten var min fortrukne line til den, en Guideline Coastal slow int. i #6, så vidt jeg husker, har den en klump på ca 10m, med en vægt på 15g, det passede meget godt efter min smag.


Ikke meget at læse i den tråd om din Winston ;-)

Derfor skrev jeg også "lidt", tråden blev desværre smadret af noget nørderi mm.

Hehe, ja lidt havde jeg vist overset i farten Wink

Har lige fået Winston B3Sx #8er ind af døren (kunne ikke vente mere) i dag og må da nok erkende at der er sket en del siden MX serien, sikke en Kanon! det er blevet, det mærkes fra første øjeblik man spænder stangen op. tror 19g vil sidde lige i skabet, har dog kun 18g liner pt. men kabel ligger den godt nok ud Tongue
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Daniel Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Gberg

Tilmeldt:: 24 Apr 2011
Geografisk: København NV
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2015 kl. 09:26
jeg kaster med 15g men den kaster fint med både 13 og 16g mht til at fighte fisk har jeg ikke haft fornøjelsen endnu da jeg ca. samtidig fik en xi2 906 som passer lidt bedre til min kastestil, så min winston står desværre bare og samler støv.. 
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2015 kl. 09:56
Citat: Gberg

jeg kaster med 15g men den kaster fint med både 13 og 16g mht til at fighte fisk har jeg ikke haft fornøjelsen endnu da jeg ca. samtidig fik en xi2 906 som passer lidt bedre til min kastestil, så min winston står desværre bare og samler støv.. 

Hold da op! Jeg har selv en Xi2 indenfor rækkevide, og kan godt nok ikke forstå, du kan foretrække sådan en toptung slasket sag, frem for din Winston! Shocked
Tror du ikke bare du skulle give den en chance til?  
Mvh
Henning
Til top
Søren Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hasselbach Avatar

Tilmeldt:: 28 Apr 2014
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hasselbach Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2015 kl. 04:39
Hej med jer.
Jeg tit fundet info om diverse hjul og stænger ved bare at skrive navnet på stangen og så tilføje review så dukker utallige sider med reviews somregel på engelsk.
Eller har Yellowstone Angler blevet kendt for deres meget prof shoot outs af mange forskellige lineklasser og med rigtig mange stænger. Dem skule du besøge hjemmesiden er www.yellowstoneangler.com/

MVH.
Søren
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2015 kl. 08:48
Citat: Hasselbach

Hej med jer.
Jeg tit fundet info om diverse hjul og stænger ved bare at skrive navnet på stangen og så tilføje review så dukker utallige sider med reviews somregel på engelsk.
Eller har Yellowstone Angler blevet kendt for deres meget prof shoot outs af mange forskellige lineklasser og med rigtig mange stænger. Dem skule du besøge hjemmesiden er www.yellowstoneangler.com/

MVH.
Søren

Hej Søren.

Jeg ved godt hvordan man søger efter reviews på nettet og dette er også gjort, ellers havde jeg ikke oprettet en tråd, men takker mange gange for ideen Wink

Yellow... Shootout giver jeg ikke en disse for og der har bla. her på sitet været en del tråde om netop deres måde og tilgang til et review på stænger.
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres