Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskedagbog: Fladfisk vs WaterWolf

 Besvar Besvar
Forfatter
Sebastian knudsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sebben

Tilmeldt:: 23 Jun 2014
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sebben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskedagbog: Fladfisk vs WaterWolf
    Sendt: 02 Feb 2015 kl. 17:36
Mig og en a mine kammerater havde været i nyborg et smut, og prøvet og se om det kunne blive til et par flade. Vi fangede det hele på mit nye undervandskamera '' Water Wolf '' og det kunne være dejligt at opleve det med jer.




- Like og sub, for flere videoer.

www.youtube.com/watch?v=8oX3cSQ9ed4
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2015 kl. 18:03
herlig lille film - tak for den.
det er imponerende så flotte, klare og skarpe billeder den lille ulv laver.

og man må sige at de flade var med på ideen, der var ikke meget tøven ved ormen.

mvh hcg
Til top
Steen Ellemose Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
SE

Tilmeldt:: 27 Maj 2008
Geografisk: sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2015 kl. 18:16
Herlig film, især kan jeg godt lide klippet, hvor sandormen "skider" :-)
Til top
Peter Stoltze Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Stoltze Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2003
Geografisk: Vestsjælland og Himmerland
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stoltze Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2015 kl. 22:43
Skøn lille film - den undervandsulv er allerede blevet en kæmpe succes og med god grund Clap
Til top
Thejs Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Terkel Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2013
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Terkel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2015 kl. 11:36
Sjovt at se de flade komme med den fart...
Til top
Thomas hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rocco

Tilmeldt:: 24 Sep 2013
Geografisk: syd
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rocco Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2015 kl. 13:01
Enig sjov og flot film.. Sjovt at se hvordan de kommer strygende til :)
Til top
Allan Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allanm

Tilmeldt:: 08 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allanm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2015 kl. 14:35
Super godt, tak for at vi måtte se med.
 
Må man spørge hvilket program, i redigerer og evt konverterer filmene med? Det er rigtigt fin kvalitet for en 720P film, på trods af at det er redigeret.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2015 kl. 14:45
Allan

skulle kvaliteten blive ringere af at filmen
er redigeret ? ;)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Allan Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allanm

Tilmeldt:: 08 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allanm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2015 kl. 15:08
@Steffan: For mig koster det at konverterer en MOV (Quicktime) film over i de værktøjer jeg har til rådighed. Oven i det, så vil min version 12 af  Movie Maker ikke genkende MOV formatet leveret fra min Waterwolf, så jeg er nødt til at konvertere det først, ud fra hvad jeg har læst mig til i manualen.
 
En redigering koster ikke nødvendigvis kvalitet hvis man bruger det rette værtøj, men det er da ikke ualmindeligt at opleve, at kvaliteten falder hvis man konverterer den.
 
Hvorfor spørger du? Du har selv lavet masser af film har jeg da set, så du kunne jo besvare spørgsmålet selv, i stedet for at spørge mig. Jeg spørger for at blive klogere.
Til top
Karsten Eckardt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kariec

Tilmeldt:: 08 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 128
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kariec Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2015 kl. 15:26
Kan man se, hvad der foregår, mens det sker (Live) eller først når man kommer hjem og kobler ulven til noget hardware?

Til top
Allan Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allanm

Tilmeldt:: 08 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allanm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2015 kl. 15:48
Citat: kariec

Kan man se, hvad der foregår, mens det sker (Live) eller først når man kommer hjem og kobler ulven til noget hardware?
Det er endnu ikke trådløst, men der arbejdes på det til Version 2. Altså et link til smartphone eller lign som mange kender det fra GoPro.
Men altså, p.t. skal man vente til man kommer hjem, med at se de ca. 4 timer man kan optage. Altså med mindre man hiver Micro SD kortet ud og smider det i afspiller. Du kan f.eks. tage din bærbare med SD port og micro-SD converter med på fisketur, hvis du vil have et straksbillede af bundforholdene. Eller bruge en af de mange andre muligheder der er for at afspille MOV filer fra et micro-SD.
Til top
Karsten Eckardt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kariec

Tilmeldt:: 08 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 128
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kariec Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2015 kl. 15:52
Tak for svaret, Allan. Så venter jeg til ver.2 kommer på gaden. Det vil jo være vildt spændende at se, hvad der foregår dernede, mens det sker.Smile
Til top
Thoke wistoft Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Thoke

Tilmeldt:: 06 Apr 2009
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thoke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2015 kl. 17:30
Nu duer wifi ikke under vand, så medmindre de sætter en ledning i, kommer du ikke til at se det live.
Til top
Allan Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allanm

Tilmeldt:: 08 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allanm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2015 kl. 19:16
@Thoke: Jeg troede også det ville have meget lange udsigter, men iflg. en dykker jeg kender er trådløs overførsel af data, billeder og film allerede almindeligt tilgængeligt (i hvert fald for kommercielt brug) og i anvendelse en del steder, også i DK. Det er vist bare ikke radiobølger i samme stil som dem på hjemmenetværket. Og systemerne koster måske nok lidt mere end de WW vi kan købe i dag :)
Når Mads har sagt på tv at de arbejder på det, så må vi vel tro de har researched en smule først? :)
Til top
Karsten Eckardt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kariec

Tilmeldt:: 08 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 128
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kariec Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2015 kl. 19:36
Jeg går da ud fra, at u-både kan kommunikere med omverdenen, også selv om de er neddykket. Ellers er det vel verdens bedste loppetjans: "Vi var nede, så vi hørte ikke lige, at der blev kommanderet: FYR"Tongue. Det er vel kun et spørgsmål om tid og efterspørgsel, før det, der er utroligt i dag, er ganske dagligdags. Jeg vil i hvert fald følge udviklingen nøje.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2015 kl. 21:09
Allan

Jeg spørger skam også for at blive klogere, jeg har
aldrig oplevet forringelser i kvaliteten ved redigering, kunne jo være
jeg bare havde været "heldig" ;)
har du adgang til iMovie ? Det gir dig nogle flere muligheder
uden komprimering eller endnu bedre Sony Vega.
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2015 kl. 08:12
Fin film, ser frem til mere fra jeres side.
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2015 kl. 13:04
Citat: kariec

Jeg går da ud fra, at u-både kan kommunikere med omverdenen, også selv om de er neddykket. Ellers er det vel verdens bedste loppetjans: "Vi var nede, så vi hørte ikke lige, at der blev kommanderet: FYR"Tongue. Det er vel kun et spørgsmål om tid og efterspørgsel, før det, der er utroligt i dag, er ganske dagligdags. Jeg vil i hvert fald følge udviklingen nøje.
 
Neddykkede ubåde kan ikke kommunikere. De kan modtage på ultra-langbølge båndet ved ca. 10.000Hz, altså en bølgelængde på ca. 30km. Ved den bølgelængde er båndbredden for lav til både video og tale.
 
Og nej, det er ikke en teknisk begrænsning, vand kan ikke gennemtrænges af radiobølger, undtagen i ultra-langbølge båndet. Så det er ikke noget som kommer. Wifi virker ikke under vandet, og kommer heller ikke til det. Man kunne evt. sende signaler med ultralyd i stedet, men båndbredden bliver ikke så stor..
 
Rationalet for atom-ubåde er, at de bare gemmer sig på dybt vand så længe de modtager signaler hjemmefra. Ophører signalerne går de ud fra at hjemlandet er lagt øde i et atom angreb, og så dykker de ud for at gengælde... Man kan så håbe at de lige checker en ekstra gang!
 
Mvh. Peter
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Niller93

Tilmeldt:: 24 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niller93 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Feb 2015 kl. 23:58
Fed film! Lav endelig nogle flere. De har godt nok ramt rigtigt med den Water wolf - der kan blive mange fede fiske film nu :)
Billigt fiskegrej:
http://fiskpaakrogen.dk
Til top
Sebastian knudsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sebben

Tilmeldt:: 23 Jun 2014
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sebben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2015 kl. 15:30
Mange tak for alt jeres respons, der kommer snart flere.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum