Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Havstang med trigger?

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Bai Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Skovsnegl Avatar

Tilmeldt:: 26 Jul 2002
Geografisk: Vejle
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skovsnegl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Havstang med trigger?
    Sendt: 08 Apr 2015 kl. 22:18
Jeg søger en 7-7,5 fods 30 lbs +/- havstang,  og vil gerne have en med trigger - findes sådan noget i det hele taget? Det er ikke nemt at finde via Google i hvert fald. 
Til top
Bjarke Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bjelke Avatar

Tilmeldt:: 24 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjelke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2015 kl. 06:43
I hvert fald shimano speedmaster stc. Ellers er der mange jigging stænger som har, men de er oftest omkring 6 fod.
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2015 kl. 07:20
Til top
Anders Bai Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Skovsnegl Avatar

Tilmeldt:: 26 Jul 2002
Geografisk: Vejle
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skovsnegl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2015 kl. 07:34
Tak for svar, fedt at der findes noget! Jeg må lede efter en speedmaster, og se om jeg kan få en i hånden inden køb. 

Jeg bruger i forvejen en jerkbait stang til lettere pirkefiskeri, så det kunne også være en mulighed..
Til top
aksel jakobsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
aksel jakobsen

Tilmeldt:: 12 Nov 2008
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aksel jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2015 kl. 10:22
Jeg har en Anders , en med trigger du kan sende en sms til 50550244 så kan vi ta den derfra :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum