Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vadestøvler

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vadestøvler
    Sendt: 19 Apr 2015 kl. 19:35
Hej.

Jeg leder efter et par nye vadestøvler. Det er nok noget af det sidste jeg gider bruge penge på, så derfor alle de her Simms G4 osv. er helt ude af billedet. Smile

Jeg har set lidt på Vision Loikka. Nogen der har erfaring med dem?
Det er udelukkende med gummisål jeg kigger efter.
Hilsen Kim.
Til top
Jesper Fohrmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fishmadman Avatar

Tilmeldt:: 13 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 404
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishmadman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2015 kl. 19:53
Kim: Hvilken størrelse ?

VH Jesper
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2015 kl. 20:28
Størrelse 45.
Hilsen Kim.
Til top
Jesper Fohrmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fishmadman Avatar

Tilmeldt:: 13 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 404
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishmadman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2015 kl. 20:29
Ok - Dem kunne jeg ikke hjælpe med (:

VH J
Til top
Klas Bendtsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bendtsen

Tilmeldt:: 04 Maj 2004
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2015 kl. 21:18
Hej Kim
Jeg har et par Vision Loikka støvler med gummisål og studs som jeg er meget tifreds med. De er meget lette og har en god pasform (på mig). Jeg har dog kun haft dem et år og bruger dem kun i ferskvand. Men indtil videre rigtig godt tilfreds.

Vh. Klas
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum