Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nor-vice

 Besvar Besvar
Forfatter
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: nor-vice
    Sendt: 11 Maj 2015 kl. 01:11
hej kære med fiskere og flue binder. jeg købte for nogen tid siden et flue sæt igen igen da jeg ikke kan undvære at fiske med flue. derved fik jeg et nor-vice sæt med men det alt for voldsomt til mig der exstra kæber til må fluer med 3 tråd holder og ekstra spoler med og en finurlig ting jeg ikke lige ved hvad er men det liner nu en del af sættet og jeg skal ha noget der er mindre jeg har ikke brug for det monster da jeg bare hygger mig og spare lidt ved at blinde selv og så ved jeg det en super kvali der ikke går op. men hvad er såden noget enlig værd ?
Mvh.
Thomas klausen
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2015 kl. 01:20


Redigeret af thomas klausen - 11 Maj 2015 kl. 01:24
Mvh.
Thomas klausen
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2015 kl. 03:05
Et godt udgangspunkt er vel hvad du selv betalte også et sted omkring 30-50 pct under den pris.
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2015 kl. 03:15
det købt brugt men vis jeg nu tager ca 35% af ny prisen er det vis værd at se om nogen vil købe det lidt mindre stik ville nu være lækkert og så lidt jeg nu binder gær det mig ikke spor det er mindre det er kun til mig selv jo ;) og jeg kunne nu godt bruge et par waders ;)
 tak for svaret

Mvh.
Thomas klausen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum