Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

waterworks vanquish discontinued

 Besvar Besvar
Forfatter
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: waterworks vanquish discontinued
    Sendt: 05 Jun 2015 kl. 09:21
Hey all.

Nogen der ved hvad den officielle begrundelse er for at dette hjul ikke bliver produceret mere?
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2015 kl. 10:44
Har prøvet at undersøge det uden held. Jeg tror det koster for meget at producere ift hvad der bliver solgt. Det koster omkring 7.000kr og til sammenligning er der hjul som fra f.ex Nautilus og sage som koster væsentligt mindre. Og har på fornemmelsen at Speedster sælger rigtig godt.
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2015 kl. 10:59
Fordi der kommer noget andet :-)
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2015 kl. 14:23
Vi får se om 1 års tid:)
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2015 kl. 14:26
Svjh. så er alle deres serier blevet opdateret løbende - Purist serien undtaget. Uanset hvad så er alt andet end Waterworks L Å R D, LÅRD, LÅRD, LÅRD! :-D
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2015 kl. 15:28
jeg har et ARX på min switch. Før havde jeg Sage 6080. Jeg er ikke imponeret over WW.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum