Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Engelsk multihjul

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
T.B. Pedersen

Tilmeldt:: 01 Aug 2015
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T.B. Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Engelsk multihjul
    Sendt: 04 Aug 2015 kl. 08:43
Hej
Er der nogen her på siden som evt. har en Engelsk multihjul til salg Det drejer sig om et Elite BX55 som er fremstillet på K.P.Morrits fabrik. Se billed på dette link. 
http://www.intrepidreel.com/photos/Elite%20BX55%201.jpg


Hilsen Tom
Til top
Steen Tofte Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sovereign Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2004
Geografisk: Lapland
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sovereign Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2015 kl. 19:27
Mit forslag !

Ud på nettet og sög - Ebay .co.uk kan väre en god begyndelse. Danmark er ikke stedet at söge et sådant hjul, sikkert ikke särligt dyrt eller svärt at finde men du skal lede på de rigtige steder. // Steen
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
T.B. Pedersen

Tilmeldt:: 01 Aug 2015
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T.B. Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2015 kl. 08:15
Hej Steen.
Mange tak for din mail.
Jeg synes næsten dette er min sidste udvej for at få fat i sådan et hjul.
Jeg har de sidste par år prøvet alt, også Ebay, så det kunne jo være jeg her var heldig.
Jeg mangler kun dette hjul, så er min samling af ovennævne fabrikat komplet.
Du må ha en rigtig god dag.
Hilsen Tom
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum