Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wacolux glasmaling.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Wacolux glasmaling.
    Sendt: 05 Aug 2015 kl. 12:14
Jeg har nu i mange år brugt Wacolux glasmaling, til dekorering af endegrej. Desværre er det meste glasmaling i dag beregnet til at varmehærde ved de små 160 grader, og det begrænser brugen, da mange ting bliver ødelagt ved den tempereatur. Wacolux malingen kan bruges direkte fra dåserne, og er glimrende, da der findes mange farver.
Jeg har så undret mig over, at Bottle tubes kun findes i 4 standard farver, så jeg maler mine Bottle tubes med Wacolux , og får så rigtig mange farver at vælge imellem til mine rørfluer, især til DFRS, er det fint, at kunne vælge mellem forskellige farver.
Nu er det desværre ved at være slut med Wacolux i de små bøtter, så jeg er på jagt efter den type farver, så mit håb er, at der evt. er nogen der har noget liggende, eller at der evt. kunne købes originalt Wacolux,et eller andet sted.
Jeg har Googlet, men kan ikke finde andre typer glasmaling, som ikke skal varmes op.
På forhånd tak.
Mvh P.K.
                            


Redigeret af PK - 05 Aug 2015 kl. 12:15
Til top
Michael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dytti Avatar

Tilmeldt:: 20 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 119
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dytti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2015 kl. 13:57
Jeg kan ikke hjælpe dig med den du henviser til.
Jeg kender dog en anden type, hvor man opvarmer emnet der skal males.
Emnet kan opvarmes med en lighter, og behøves ikke at blive særligt varmt.
Kan dog kun bruges på metal.

Jeg er selv ret glad for det, og der er også instruktionsvideoer på siden.
De sender hurtigt og uden problemer http://www.tjstackle.com/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum