Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Top til Hardy Demon

 Besvar Besvar
Forfatter
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Top til Hardy Demon
    Sendt: 13 Sep 2015 kl. 11:22
Min tredelte Hardy Demon 9' #7, er desværre blevet fire-delt, da den har knækket spidsenShocked

Har du en spids liggende til oven stående stang, kan vi måske finde ud af en lille handel. 

Hvis du derimod, står og mangler de to nederste dele som jeg har, kan det også findes ud af.

 
Mvh
Henning
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
steen-jac Avatar

Tilmeldt:: 09 Dec 2014
Status: Offline
Beskeder: 138
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér steen-jac Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2015 kl. 16:00
Hej Henning

Jeg ved, at man i mange år har kunnet købe løse toppe til Hardys stænger, men Hardy har jo fået nye ejere, så jeg er ikke klar over om det stadig er muligt.

Det er meget sandsynligt, at de danske grejhandlere vil sige, at de ikke kan skaffe en løs top, enten fordi de ikke gider ha' besværet med at ta' den hjem, eller fordi de tjener mere på at sælge en helt ny stang.

Men prøv at skrive en e-mali til Hardy i England, og forhør dig om de forsat sælger løse toppe.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2015 kl. 18:13
Hej Steen. 

Tak for tippet, det skal da prøves.
Mvh
Henning
Til top
Sten Häggqvist Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sten TH

Tilmeldt:: 15 Apr 2012
Geografisk: Holstebro
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sten TH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2015 kl. 19:52
Fik Korsholm til at skaffe en ny top til min demon 3 delte. 750 kr.
Så det blev lidt dyrt😒
Sten TH
Til top
Morten Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Erbs

Tilmeldt:: 12 Dec 2006
Geografisk: Klarup v/Aalbor
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Erbs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2015 kl. 08:08
Hej

Fik for en del år siden en ny top til en Demon direkte fra Hardy. 

Det kunne ordnes via hjemmesiden: jeg sendte den brækkede del retur, og det kostede ikke det helt vilde - måske 400 kr. i alt (inkl. porto).

Hilsen Morten 
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2015 kl. 09:26
Hej Morten.

Lyder jo ikke så ringe, men var det via garantiordning eller..?
Mvh
Henning
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
steen-jac Avatar

Tilmeldt:: 09 Dec 2014
Status: Offline
Beskeder: 138
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér steen-jac Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2015 kl. 09:37
Hej Henning

Jeg tjekkede lige Hardy's hjemmeside, og der er masser af brugbar info under menupunktet 'customer service'.

http://www.hardyfishing.com/en-gb/home/
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2015 kl. 09:53
Tak Steen, har været der og har skrevet til Hardy, for at høre om priser mm.
Mvh
Henning
Til top
Morten Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Erbs

Tilmeldt:: 12 Dec 2006
Geografisk: Klarup v/Aalbor
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Erbs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2015 kl. 10:10
Ja, det var det. Men er der ikke livtidsgaranti på Demon?

Hilsen Morten 
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2015 kl. 14:46
Citat: Morten Erbs

Ja, det var det. Men er der ikke livtidsgaranti på Demon?

Hilsen Morten 

Ja okay, men da jeg er ikke første ejer på stangen, og Hardy's livstidsgaranti sikkert, som alle andre mærkers garanti, kun er for "The Original Owner", er der sikkert ikke meget at komme efter der.
Jeg må se, om jeg kan købe en spids af dem, til en rimelig pris, ellers må stangen nok bare skrottes.
Mvh
Henning
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres