Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guideline LPXE 13' #8-9 3-delt

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Johannesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
onkel a

Tilmeldt:: 14 Sep 2015
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér onkel a Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Guideline LPXE 13' #8-9 3-delt
    Sendt: 15 Sep 2015 kl. 20:04
midterdelen er desværre knækket - mon der er nogen derude, som har en reservedel liggende???
perj
Til top
Svend Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svend-Valby Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svend-Valby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2015 kl. 09:23
Se her: http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=155989

- herefter vil du have en ekstra bund- og topdel Wink

Til top
Per Johannesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
onkel a

Tilmeldt:: 14 Sep 2015
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér onkel a Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2015 kl. 11:05
udmærket, men som skrevet står, så er min en 13' og din er annonceret som 11'. kunne jeg være så heldig at det er en fejl???
perj
Til top
Svend Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svend-Valby Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svend-Valby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2015 kl. 14:35
Ups, du har ret ... den går ikke Confused
Til top
Torben Laustrup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tlas

Tilmeldt:: 05 Aug 2006
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tlas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2016 kl. 19:48
Hej,
Har en Guideline LPXe 13" 8/9 (3-delt) til salg, hvis det har interesse?

Til top
Per Johannesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
onkel a

Tilmeldt:: 14 Sep 2015
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér onkel a Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2016 kl. 20:39
hej, takker for tilbuddet, har lige købt 1 stk for 500 kr., men jeg kender jo ikke din pris, så lad mig lige høre.
mvh
per
perj
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2016 kl. 21:36
En fantastisk stang, har selv en - men den beholder jeg Wink
Tænk før du skriver....
Til top
Kaj Lynggaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kajfly

Tilmeldt:: 15 Dec 2013
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kajfly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2016 kl. 16:07
Kaj Lynggaard
Til top
Kaj Lynggaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kajfly

Tilmeldt:: 15 Dec 2013
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kajfly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2016 kl. 16:08
Hej Per har du prøvet denne side
http://www.guideline.no/se/GARANTI/
mvh. kaj
Kaj Lynggaard
Til top
Bo Klausen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bo Klausen

Tilmeldt:: 12 Dec 2006
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2016 kl. 21:58
Hej Torben. er din Lpxè stadig til salg.

Redigeret af Bo Klausen - 29 Apr 2016 kl. 22:00
Til top
Torben Laustrup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tlas

Tilmeldt:: 05 Aug 2006
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tlas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2016 kl. 07:09
Hej Bo

Stangen er netop solgt...
Til top
Jørn Fischer Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Møbjerg Avatar

Tilmeldt:: 23 Mar 2014
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2016 kl. 09:46
Hej Per

I din søgen efter midterdelen af netop denne stang bør du være opmærksom på, at den findes i to versioner.
Man ændrede på et tidspunkt stangen til at have forkrøppede øjer (så selve øjet er ud for den øverste fod) ligesom man lavede prikker til hjælp ved samlingen af stangen.
Klingen er den samme og der er, så vidt jeg kan vurdere, ingen forskel på kasteegenskaberne hos de to versioner

Held og lykke med din søgen
Jørn
Til top
Per Johannesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
onkel a

Tilmeldt:: 14 Sep 2015
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér onkel a Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2016 kl. 10:59
til Torben: takker for tilbud, jeg har nu 2 komplette stænger, herligt.
til Kaj: allerede for mere end 1 år siden kunne GL ikke længere levere reservedele, garanti er en god ting....., men heldigvis er der hjælpsomme medfiskere.
til Jørn: takker, jeg kender til dette, idet jeg siden stangen kom frem har haft succes med at knække et par stykker (min egen skyld), og har bygget flere på klinger. "kom til" at sælge mine sidste 2, fortrød siden, og genanskaffede. jeg har også prøvet den 4-delte, den fungerer ikke ligeså godt for mig, men heldigvis for fabrikanterne, så er vi forskellige. 
perj
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum