Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Scott Tidal, Loop Opti Coast, AJensen Kern Lund -

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Scott Tidal, Loop Opti Coast, AJensen Kern Lund -
    Sendt: 28 Sep 2015 kl. 20:36
Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk har af erfaringer med disse stænger. Jeg tænker på klasse 6 (Loop og Kern Lund signature) og klasse 7 (Scott Tidal)
Hilsen Kim.
Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2015 kl. 22:36
Hejsa har haft Kern Lund.. Blev hurtigt skuffet.. 
Den knækkede i 3 kast, det kan nu ske med alle stænger, og fik byttet uden problem.. 
Men derefter begynde farven at skalde af, skete efter få ture.
Jeg skyller mit grej efter hver tur.. 
Ind og bytte igen, det samme skete med den nye stang.. 
Afleverede den og er nu den lykkelige ejer af en Scott tidal.. 
Dejlig stang der passer til mig :-)
Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2015 kl. 06:47
hej Kim
jar har en del loop stænger og er super glade for dem og har også en loop opti klasse 6 det kaster super godt og jeg har ikke haft nogle problemer med den. jeg kender ikke de 2 andre eller jeg har ikke kastet med dem.
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2015 kl. 14:45
Mange tak for jeres svar.

Steffen: Det lyder ikke særlig betryggende med den Kern Lund stang.
Jeg har også læst negativt om Scott tidal, at de har det med at knække. Jeg ved ikke om du kan genkende det?

johannes: Jeg er også selv en ret stor fan af Loop stænger. Har haft 2 af dem. Men da jeg så at Scott Tidal lå i samme prisklasse som en opti coast, blev jeg også lidt interesseret.


Redigeret af Kim Krikau Jensen - 29 Sep 2015 kl. 14:45
Hilsen Kim.
Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2015 kl. 22:32
Ja men alle stænger kan knække... Men scoot har jo så en udmærket garanti :-)
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2015 kl. 23:33
Alle stænger kan knække, det har du ret i. Nogen kan så muligvis være kendt for det. Derfor jeg lige stikker en føler ud Smile
Hilsen Kim.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres