Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Magic tool

 Besvar Besvar
Forfatter
Ib R. Larsen. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ibrl

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Vestsjælland.
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ibrl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Magic tool
    Sendt: 22 Okt 2015 kl. 14:35
Hej alle.
Jeg har spurgt om dette før, men fik ikke rigtig noget svar.
Det sæt Magic Tool som jeg har, og er rigtig glad for, er de fleste elastikker knækket på,så er der en der kan fortælle mig hvor jeg kan købe den nye slags fjedre, som der sidder på sættet når de købes i dag.
Venter spændt på svar.
Mvh.  Ib.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Okt 2015 kl. 14:56
Hej Ib.

De elastikker skal du ikke gå så højt op i, jeg tager bare de brune tynde fra Coop, og ja, så skifter jeg når tid er

Det har virket i mange år nu. Jeg var nok blandt de første, der fik Magic Tool her i Danmark, og de originale elastikker, kan også erstattes at tilsvarende størrelser i tynde store O - ringe, men elastikkerne er billige, og altid til at skaffe.

Mvh
P.K.
Til top
Ib R. Larsen. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ibrl

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Vestsjælland.
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ibrl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Okt 2015 kl. 15:26
Hej Per.
Tak for svaret.
Ja det med elastikkerne er da rigtigt nok, men jeg ville nu gerne have de rigtige fjedre,
selvom det kan lyde som det rene pjat. Wink
Mvh Ib.
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Okt 2015 kl. 16:47
Spørger du til fjedrene, eller til magic tool sættet?

Sættet kan købes enten ved Korsholm eller fluebinding.nu eller skittfiske.se

Er det fjedrene, så er det nok kun Marc Petitjean der ved det. Men jeg tror nu hellere han vil have at du køber et nyt sæt Smile
Hilsen Kim.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Okt 2015 kl. 17:17
Tror du er nødtil at skrive til Marc Petitjean hvis du vil have de originale fjeder !
Det kunne jo være de ville hjælpe !

Når de knækker på mine tools, vil jeg bruge nogle  O-ringe som Per også skriver Wink





Til top
Ib R. Larsen. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ibrl

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Vestsjælland.
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ibrl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Okt 2015 kl. 18:41
Ja nu har jeg prøvet at sætte elastikker på, og det går udmærket, så kan Petitjean 
undvære den intægt.
Han mangler nok heller ikke noget.
Til PK: Skal hilse fra Orla Grell.
Mvh. Ib.
Til top
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Okt 2015 kl. 11:32
du kan prøve t skrive til FLYCO Henrik@flyco.dk, de importerer bla magictools fra Marc Petitjean

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum