Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Shimano speedmaster vs stradic

 Besvar Besvar
Forfatter
Rune Sundgaard Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
RSP

Tilmeldt:: 06 Sep 2005
Geografisk: Gudenåen og den djurslandske kyst.
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér RSP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Shimano speedmaster vs stradic
    Sendt: 29 Okt 2015 kl. 17:42
Jeg skal investere i en kyststang og valget står imellem shimano speedmaster BX 9,1 (1199kr) fod 7-21g og shimano stradic (999kr) 9,1 fod 5-20 g. 

Er der væsentlig forskel imellem disse? kan se at stængerne næsten er lavet af samme kulfiber typer.

Såfremt valget falder på "stradic" overvejer jeg seatrout-sættet med stradic hjulet til 1699,- .....


Mvh
Rune
Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2015 kl. 17:53
Stradic`en  er toptung ;-(
Til top
Michael Kock Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Maestro

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 209
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maestro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2015 kl. 20:38
Sportdres har lige haft Shimano Antares til 999,- men det ser ud til at det er slut, ellers prøv at ringe til dem hvis du ville prøve sådan en.
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2015 kl. 21:02
Jeg kender godt de to stænger og de er begge gode , men køb stradic i 10 fod 8-32gr den bruger jeg både til blink og bombarda , den er ikke så blød som de to andre og den extra længde er et plus ved sivkanter.

Mvh Christian
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Okt 2015 kl. 05:09
Sivkanter? Hvor er det lige du fisker kyst henne ? 😊
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Okt 2015 kl. 09:15
Fjorden
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Okt 2015 kl. 09:31
Speedmaster er klart den fedeste stang. Stradic er i min optik en slatten pind.
Til top
Jacob Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jacob Andersen

Tilmeldt:: 13 Feb 2012
Geografisk: Vestfyn
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacob Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Okt 2015 kl. 10:31
Hej 
Jeg har kun erfaring med Speedmaster, i nævnte version.
Rigtig dejlig stang, der nærmest kaster af sig selv. 
Den vil du bestemt ikke fortryde..

Mvh. Jacob
Jacob
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres