Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bortgivet blockbuster lej en film kode

 Besvar Besvar
Forfatter
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: bortgivet blockbuster lej en film kode
    Sendt: 27 Nov 2015 kl. 10:59
er du medlem inde på blockbuster så har jeg en kode du må få, den lyder på 49kr og kan bruges til at se en film på deres hjemmeside.

den første der sender en pb med ja tak for den, skriv en besked i tråden når du har sendt en pb så jeg ikke for utallige pber :-)


Redigeret af Ronny73 - 30 Nov 2015 kl. 10:32
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gedder123 Avatar

Tilmeldt:: 12 Feb 2015
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gedder123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Nov 2015 kl. 19:02
Gavmildt! Clap
Til top
Michael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dytti Avatar

Tilmeldt:: 20 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 119
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dytti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 09:35
Hvorfor kommer disse super uimodståelige tilbud, altid lige en postgang for sent?
Vi har lige fået Netflix, og i næste uge får vi lagt fibernet i huset - Med adgang til masser af underholdning.

Øv da også - For sent som sædvanligt.  Men ellers et godt tilbud LOL
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 09:39
jeg tror ikke det koster noget at lave en profil ved blockbuster, så man kan jo se den og så lad være med at bruge sittet igen hvis man ikke har lyst til at betale for at se andet :-)

jeg vandt koden ved bilka og jeg er for doven til at lave en profil for at se 1 film
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 09:41
Blockbuster... eksistere de virkelig endnu??
Det er sku´år siden jeg sidst lejede en film der 
Min lokal BB lukkede da de ikke kunne få det til at køre rundt mere
Så nu har Netflix afløst lejefilm
SmileN


Redigeret af Nicolai Berthelsen - 28 Nov 2015 kl. 09:43
Til top
Kristoffer Hjerrild Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristofferH Avatar

Tilmeldt:: 30 Nov 2015
Geografisk: Aarhus C
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristofferH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2015 kl. 10:22
Er jeg for sent på den?

Ung gut der elsker lystfiskeri og har gjort det siden 2011. Når jeg ikke lystfisker er er jeg IT gut hos winkwink.dk og magentoxperten.dk
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2015 kl. 10:29
Citat: KristofferH

Er jeg for sent på den?


nej. sender en pb med koden :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres