Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fejl placering af annoncer.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fejl placering af annoncer.
    Sendt: 07 Dec 2015 kl. 10:24
Jeg kan dags dato se på auktioner, at der er nogle aktører, der smider om sig med auktioner, der ikke tilhører kategorierne.

Jeg er udmærket klar over, at man kan trykke forkert, når annoncerne sættes ind, men den annoncør, har nu tæppe bombet siderne under auktion i flere måneder. Ok. vis man har så stor en samling, man vil af med, men jeg mener, at der skal holdes lidt justits med, at tingene placeres rigtig.

Jeg vil derfor anmode om, at har man mange annoncer under auktion, der ikke er placeret rigtig, at få rydtet hurtigt op, så tingene er placeret rigtig.

Jeg synes, at det er en uvane, at man har spredt tingene over hele auktionens kategorier, det er ikke hensigtsmæssig for andre, der vil have et indblik i, hvad der er til salg.

Jeg håber, tingene vil være på plads, forholdsvis hurtig, man må gå ud fra at annoncøren også mener, at det vil være ok, at tingene virker efter reglerne!

Jeg nævner ingen navne, og har ingen intentioner om, at hænge nogen ud, bare få orden på de auktioner, som pt. er meget populære, men vis det er bevidst, at der placeres varer forkert, ja så er det ikke sikkert, at vores auktioner holder ret meget længere, det gider folk ikke se på i længden.

Der er ingen undskyldninger, for ikke at placere sine auktioner rigtig, der er masser af kategorier, hvori varen kan placeres rigtig

Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 07 Dec 2015 kl. 10:26
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2015 kl. 10:30
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2015 kl. 10:53
Hej Lars.

Ja, den tråd, har jeg fulgt med i, men jeg har så valgt ikke, at sætte navn på "synderen" og vil betegne mit indlæg, som en venlig remember, endnu en gang, og med et håb om en professionel indgang til eventuelle kommentarer

Mvh
P.K.
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2015 kl. 16:06
jeg tror nogle nogle gør det for eksponering. jeg har før set samme ting fra samme person under forskellige kategorier på samme tid (en person har haft flere en 1 af emnet). nogle af tingene kan så også bruges under flere en 1 kategori men langt fra alle

Redigeret af Ronny73 - 07 Dec 2015 kl. 16:08
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2015 kl. 16:43
Hej Per

Er fuldstændig enig med dig, og kan det lade sig gøre og få tilsendt din bud liste, som jeg kan se du har lavet en annonce på under brugt markedet

Mvh

Michael
Til top
michael damkjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damkjaer

Tilmeldt:: 22 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damkjaer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2015 kl. 18:56
hold da maul
 
Var inde at se på auktioner under fluegrej, har da aldrig
set så mange fejlplaceringer før. Man skulle jo tro at
der er en hel butik til salg, uden at jeg ved det, bare høvl løs, men det
er s.. da trælsOuch
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres